moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Hey allemaal hoe moet ik formatteren? Ik heb het daarjuist geprobeerd maar hij zegt dat Schijf C in gebruik is. Men Pc is te traag en men C schijf staat te vol. En het probleem is ik weet niet wat ik er af kan gooien en wat niet dus zou ik gewoon het liefste van al. Alles eraf gooien en opnieuw beginnen. Maar nu is men vraag hoe moet ik dit doen? Gelieve z.s.m. te antwoorden. Bedankt. Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Deze Computer --> Rechtermuisknop op klikken --> Formatteren... werkt niet? Ben je niet aan het downloaden, kopiëren, verkennen ofzo? Bewerkt: 20 februari 2009 door TomHagen Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Deze Computer --> Rechtermuisknop op klikken --> Formatteren... werkt niet? Ben je niet aan het downloaden, kopiëren, verkennen ofzo? Nop ben niks aan het doen. EN wat moet ik kiezen NTFS of FAT 32 en clustergrootte enzo? Ksnap er niet veel van + hij geeft steeds de melding. Kan niet formatteren controleer of alle hulpprogramma's zijn afgesloten enzo. Maar het probleem is men windows staat op die schijf dus wat moet ik doen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) NTFS FTW! NTFS is veel stabieler en beter! Van de rest weet ik niks...:$ Edit: Misschien heb je hier iets aan? Bewerkt: 20 februari 2009 door MegaPilot Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik wil men C schijf dus Formatteren maar hier staat ook WIndows op dus via Tom Hagen zijn manier lukt dit niet. Kheb de CD van windows erin gedaan maar wat moet ik nu doen? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Hey allemaal hoe moet ik formatteren?Ik heb het daarjuist geprobeerd maar hij zegt dat Schijf C in gebruik is. Men Pc is te traag en men C schijf staat te vol. En het probleem is ik weet niet wat ik er af kan gooien en wat niet dus zou ik gewoon het liefste van al. Alles eraf gooien en opnieuw beginnen. Maar nu is men vraag hoe moet ik dit doen? Gelieve z.s.m. te antwoorden. Bedankt. je gaat al gelijk de fout in je kan je harde schijf niet formatteren als je de stuurprogramma tegelijkertijd gebruikt wat je moet doen is de installatie cd van Windows gebruiken om Windows te formatteren Reageren
nick11123 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Je kan de C schijf ook niet formatteren als je nog in Windows werkt.... wat jij wilt dus doen is inprinciepe Windows opnieuw installeren. je moet pc opnieuw opstarten en windows cd erin douwen daarna krijg je gewoon de setup van Windows en daar kan je partities formatteren enz. waaronder ook je c schijf. en als je PC niet op de cd reageert moet je de boot opties even instellen in de BIOS dat doe je door als je je PC opstart druk je op DEL misschien is het bij jouw pc anders maar meestal is het de Delete of del knop. Daarna ga je naar de boot opties en zet je je dvd/cdrom speler op de 1e. daarna sla je het op. En als het goed is reageert de PC meteen op de cd Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Je kan de C schijf ook niet formatteren als je nog in Windows werkt.... wat jij wilt dus doen is inprinciepe Windows opnieuw installeren. je moet pc opnieuw opstarten en windows cd erin douwen daarna krijg je gewoon de setup van Windows en daar kan je partities formatteren enz. waaronder ook je c schijf. en als je PC niet op de cd reageert moet je de boot opties even instellen in de BIOS dat doe je door als je je PC opstart druk je op DEL misschien is het bij jouw pc anders maar meestal is het de Delete of del knop. Daarna ga je naar de boot opties en zet je je dvd/cdrom speler op de 1e. daarna sla je het op. En als het goed is reageert de PC meteen op de cd Ik heb hem nu geformateerd. Maar hij doet niks meer nu. Krijg zo'n vaag zwart scherm met nvidia Boot drivers etc. maar als ik men Drivers CD van Nvidia erin steek zegt ie failure enzo allemaal. Dus ksnap niet wat ik moet doen nu. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Je kan de C schijf ook niet formatteren als je nog in Windows werkt.... wat jij wilt dus doen is inprinciepe Windows opnieuw installeren. je moet pc opnieuw opstarten en windows cd erin douwen daarna krijg je gewoon de setup van Windows en daar kan je partities formatteren enz. waaronder ook je c schijf. en als je PC niet op de cd reageert moet je de boot opties even instellen in de BIOS dat doe je door als je je PC opstart druk je op DEL misschien is het bij jouw pc anders maar meestal is het de Delete of del knop. Daarna ga je naar de boot opties en zet je je dvd/cdrom speler op de 1e. daarna sla je het op. En als het goed is reageert de PC meteen op de cd Ik heb hem nu geformateerd. Maar hij doet niks meer nu. Krijg zo'n vaag zwart scherm met nvidia Boot drivers etc. maar als ik men Drivers CD van Nvidia erin steek zegt ie failure enzo allemaal. Dus ksnap niet wat ik moet doen nu. steek de cd van windows erin en instaleer alles opnieuw Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Je kan de C schijf ook niet formatteren als je nog in Windows werkt.... wat jij wilt dus doen is inprinciepe Windows opnieuw installeren. je moet pc opnieuw opstarten en windows cd erin douwen daarna krijg je gewoon de setup van Windows en daar kan je partities formatteren enz. waaronder ook je c schijf. en als je PC niet op de cd reageert moet je de boot opties even instellen in de BIOS dat doe je door als je je PC opstart druk je op DEL misschien is het bij jouw pc anders maar meestal is het de Delete of del knop. Daarna ga je naar de boot opties en zet je je dvd/cdrom speler op de 1e. daarna sla je het op. En als het goed is reageert de PC meteen op de cd Ik heb hem nu geformateerd. Maar hij doet niks meer nu. Krijg zo'n vaag zwart scherm met nvidia Boot drivers etc. maar als ik men Drivers CD van Nvidia erin steek zegt ie failure enzo allemaal. Dus ksnap niet wat ik moet doen nu. steek de cd van windows erin en instaleer alles opnieuw En wat als ik dat gedaan heb? Want ik moet men drivers voor men moederbord en videokaart toch kunnen installeren? Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Drivers kun je ook op het internet downloaden, je pc zal gewoon werken hoor, alleen niet optimaal. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Je kan de C schijf ook niet formatteren als je nog in Windows werkt.... wat jij wilt dus doen is inprinciepe Windows opnieuw installeren. je moet pc opnieuw opstarten en windows cd erin douwen daarna krijg je gewoon de setup van Windows en daar kan je partities formatteren enz. waaronder ook je c schijf. en als je PC niet op de cd reageert moet je de boot opties even instellen in de BIOS dat doe je door als je je PC opstart druk je op DEL misschien is het bij jouw pc anders maar meestal is het de Delete of del knop. Daarna ga je naar de boot opties en zet je je dvd/cdrom speler op de 1e. daarna sla je het op. En als het goed is reageert de PC meteen op de cd Ik heb hem nu geformateerd. Maar hij doet niks meer nu. Krijg zo'n vaag zwart scherm met nvidia Boot drivers etc. maar als ik men Drivers CD van Nvidia erin steek zegt ie failure enzo allemaal. Dus ksnap niet wat ik moet doen nu. steek de cd van windows erin en instaleer alles opnieuw En wat als ik dat gedaan heb? Want ik moet men drivers voor men moederbord en videokaart toch kunnen installeren? Het moederbord word volgens mij niet gedeïnstalleerd hoor als je formatteerd. Dit omdat daarin ook de BIOS zit dacht ik. Gewoon je PC opstarten in het Boot Menu vanaf je CD en de aanwijzingen zit. TIP: Kies niet voor snelformatteren maar gewoon formatteren Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Je kan de C schijf ook niet formatteren als je nog in Windows werkt.... wat jij wilt dus doen is inprinciepe Windows opnieuw installeren. je moet pc opnieuw opstarten en windows cd erin douwen daarna krijg je gewoon de setup van Windows en daar kan je partities formatteren enz. waaronder ook je c schijf. en als je PC niet op de cd reageert moet je de boot opties even instellen in de BIOS dat doe je door als je je PC opstart druk je op DEL misschien is het bij jouw pc anders maar meestal is het de Delete of del knop. Daarna ga je naar de boot opties en zet je je dvd/cdrom speler op de 1e. daarna sla je het op. En als het goed is reageert de PC meteen op de cd Ik heb hem nu geformateerd. Maar hij doet niks meer nu. Krijg zo'n vaag zwart scherm met nvidia Boot drivers etc. maar als ik men Drivers CD van Nvidia erin steek zegt ie failure enzo allemaal. Dus ksnap niet wat ik moet doen nu. steek de cd van windows erin en instaleer alles opnieuw En wat als ik dat gedaan heb? Want ik moet men drivers voor men moederbord en videokaart toch kunnen installeren? Het moederbord word volgens mij niet gedeïnstalleerd hoor als je formatteerd. Dit omdat daarin ook de BIOS zit dacht ik. Gewoon je PC opstarten in het Boot Menu vanaf je CD en de aanwijzingen zit. TIP: Kies niet voor snelformatteren maar gewoon formatteren Ik heb voor gwn formatteren gekozen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Je kan de C schijf ook niet formatteren als je nog in Windows werkt.... wat jij wilt dus doen is inprinciepe Windows opnieuw installeren. je moet pc opnieuw opstarten en windows cd erin douwen daarna krijg je gewoon de setup van Windows en daar kan je partities formatteren enz. waaronder ook je c schijf. en als je PC niet op de cd reageert moet je de boot opties even instellen in de BIOS dat doe je door als je je PC opstart druk je op DEL misschien is het bij jouw pc anders maar meestal is het de Delete of del knop. Daarna ga je naar de boot opties en zet je je dvd/cdrom speler op de 1e. daarna sla je het op. En als het goed is reageert de PC meteen op de cd Ik heb hem nu geformateerd. Maar hij doet niks meer nu. Krijg zo'n vaag zwart scherm met nvidia Boot drivers etc. maar als ik men Drivers CD van Nvidia erin steek zegt ie failure enzo allemaal. Dus ksnap niet wat ik moet doen nu. steek de cd van windows erin en instaleer alles opnieuw En wat als ik dat gedaan heb? Want ik moet men drivers voor men moederbord en videokaart toch kunnen installeren? echt slim ook hoor, eerst doen en dan pas vragen wat het allemaal doet en wat je uberhaupt moet gaan doen, mooi nagedacht.. echt slimmeriken op dit forum maargoed, OT doe je windows cd erin en installeer windows weer gewoon, hij zal een paar keer herstarten en het is niks anders als de stappen volgen en wachten, dan herstart die weer en kom je weer in windows zelf, Eerste wat je dan moet doen is je moederbord cd erin doen om die drivers weer te installeren, dan weer herstarten en als het goed is kun je dan alweer op internet etc, dan ga je via internet gewoon de laatste grafische kaart drivers downloaden en installeren en dan heb je de basis al gehad, de rest van de programma's moet je natuurlijk ook weer allemaal installeren maar dat snap je zelf wel denk ik hoe of wat Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Je kan de C schijf ook niet formatteren als je nog in Windows werkt.... wat jij wilt dus doen is inprinciepe Windows opnieuw installeren. je moet pc opnieuw opstarten en windows cd erin douwen daarna krijg je gewoon de setup van Windows en daar kan je partities formatteren enz. waaronder ook je c schijf. en als je PC niet op de cd reageert moet je de boot opties even instellen in de BIOS dat doe je door als je je PC opstart druk je op DEL misschien is het bij jouw pc anders maar meestal is het de Delete of del knop. Daarna ga je naar de boot opties en zet je je dvd/cdrom speler op de 1e. daarna sla je het op. En als het goed is reageert de PC meteen op de cd Ik heb hem nu geformateerd. Maar hij doet niks meer nu. Krijg zo'n vaag zwart scherm met nvidia Boot drivers etc. maar als ik men Drivers CD van Nvidia erin steek zegt ie failure enzo allemaal. Dus ksnap niet wat ik moet doen nu. steek de cd van windows erin en instaleer alles opnieuw En wat als ik dat gedaan heb? Want ik moet men drivers voor men moederbord en videokaart toch kunnen installeren? echt slim ook hoor, eerst doen en dan pas vragen wat het allemaal doet en wat je uberhaupt moet gaan doen, mooi nagedacht.. echt slimmeriken op dit forum maargoed, OT doe je windows cd erin en installeer windows weer gewoon, hij zal een paar keer herstarten en het is niks anders als de stappen volgen en wachten, dan herstart die weer en kom je weer in windows zelf, Eerste wat je dan moet doen is je moederbord cd erin doen om die drivers weer te installeren, dan weer herstarten en als het goed is kun je dan alweer op internet etc, dan ga je via internet gewoon de laatste grafische kaart drivers downloaden en installeren en dan heb je de basis al gehad, de rest van de programma's moet je natuurlijk ook weer allemaal installeren maar dat snap je zelf wel denk ik hoe of wat Het probleem is dat ik daarjuist zo'n zwart scherm kreeg met met Nvidia driver 32 fzo iet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.