Jump to content

Formatteren

Recommended Posts

Geplaatst:

Leg het ff duidelijk uit, je hebt windows dus nog niet geinstalleerd en kreeg net een error? schrijf die error dan ff helemaal op als je hem weer krijgt en zoek op google wat het precieze probleem ervan is.

Geplaatst:
Leg het ff duidelijk uit, je hebt windows dus nog niet geinstalleerd en kreeg net een error? schrijf die error dan ff helemaal op als je hem weer krijgt en zoek op google wat het precieze probleem ervan is.

Windows is geïnstalleerd maar met het installereen van Asus stuurprogramma's kreeg ik zo'n bootachtige screen.

Geplaatst:

Windows is geïnstalleerd maar met het installereen van Asus stuurprogramma's kreeg ik zo'n bootachtige screen.

Hmm vreemd, maar hou gewoon dit rijtje aan

moederbord drivers > grafische kaart drivers > rest

Geplaatst:

Hmm vreemd, maar hou gewoon dit rijtje aan

moederbord drivers > grafische kaart drivers > rest

Ok ben nu opnieuw bezig.

Geplaatst:

Volgens mij werkt j pc normaal zonder drivers, alleen zou hij misschien kleine dingen niet of niet goed kunnen uitvoeren.

Start je pc op zonder drivers etc. en downlaod die dan gewoon van de asus pagina.

Geplaatst:
Volgens mij werkt j pc normaal zonder drivers, alleen zou hij misschien kleine dingen niet of niet goed kunnen uitvoeren.

Start je pc op zonder drivers etc. en downlaod die dan gewoon van de asus pagina.

Alles werkt terug.

Geplaatst:

Knal een Windows setup in je PC en rebooten. Gooi je BIOS open, formatteer je C:/ partitie en laat dan je PC booten vanaf je CD.

Geplaatst:
Knal een Windows setup in je PC en rebooten. Gooi je BIOS open, formatteer je C:/ partitie en laat dan je PC booten vanaf je CD.

je hebt duidelijk het topic niet doorgelezen

Geplaatst:

je hebt duidelijk het topic niet doorgelezen

Toen ik deze morgen men pc opstartte kwam er een blauw scherm met witte letters met iets van een scan op. Gaat dit elke keer zijn of is er een manier om dit niet meer te laten gebeuren. Want om het nou elke keer 2u of langer te laten scannen gaat er toch wel wat over.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...