Limbolander Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Leg het ff duidelijk uit, je hebt windows dus nog niet geinstalleerd en kreeg net een error? schrijf die error dan ff helemaal op als je hem weer krijgt en zoek op google wat het precieze probleem ervan is. Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Leg het ff duidelijk uit, je hebt windows dus nog niet geinstalleerd en kreeg net een error? schrijf die error dan ff helemaal op als je hem weer krijgt en zoek op google wat het precieze probleem ervan is. Windows is geïnstalleerd maar met het installereen van Asus stuurprogramma's kreeg ik zo'n bootachtige screen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Leg het ff duidelijk uit, je hebt windows dus nog niet geinstalleerd en kreeg net een error? schrijf die error dan ff helemaal op als je hem weer krijgt en zoek op google wat het precieze probleem ervan is. Windows is geïnstalleerd maar met het installereen van Asus stuurprogramma's kreeg ik zo'n bootachtige screen. Hmm vreemd, maar hou gewoon dit rijtje aan moederbord drivers > grafische kaart drivers > rest Reageren
moechy Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Leg het ff duidelijk uit, je hebt windows dus nog niet geinstalleerd en kreeg net een error? schrijf die error dan ff helemaal op als je hem weer krijgt en zoek op google wat het precieze probleem ervan is. Windows is geïnstalleerd maar met het installereen van Asus stuurprogramma's kreeg ik zo'n bootachtige screen. Hmm vreemd, maar hou gewoon dit rijtje aan moederbord drivers > grafische kaart drivers > rest Ok ben nu opnieuw bezig. Reageren
wesley123 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Volgens mij werkt j pc normaal zonder drivers, alleen zou hij misschien kleine dingen niet of niet goed kunnen uitvoeren. Start je pc op zonder drivers etc. en downlaod die dan gewoon van de asus pagina. Reageren
moechy Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Volgens mij werkt j pc normaal zonder drivers, alleen zou hij misschien kleine dingen niet of niet goed kunnen uitvoeren.Start je pc op zonder drivers etc. en downlaod die dan gewoon van de asus pagina. Alles werkt terug. Reageren
Impulse_W Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Knal een Windows setup in je PC en rebooten. Gooi je BIOS open, formatteer je C:/ partitie en laat dan je PC booten vanaf je CD. Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Knal een Windows setup in je PC en rebooten. Gooi je BIOS open, formatteer je C:/ partitie en laat dan je PC booten vanaf je CD. je hebt duidelijk het topic niet doorgelezen Reageren
moechy Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Knal een Windows setup in je PC en rebooten. Gooi je BIOS open, formatteer je C:/ partitie en laat dan je PC booten vanaf je CD. je hebt duidelijk het topic niet doorgelezen Toen ik deze morgen men pc opstartte kwam er een blauw scherm met witte letters met iets van een scan op. Gaat dit elke keer zijn of is er een manier om dit niet meer te laten gebeuren. Want om het nou elke keer 2u of langer te laten scannen gaat er toch wel wat over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.