pascal.nijhuis Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Ik heb een probleem ik ben samen met een jonegsn admin geworden . in een server. Duss ik wou hem bij favo zetten. Maar ik heb perongeluk op de verkeerde knop gedrukt. Ik heb op EXPORT FAVORIT LIST gedrukt!!! Nu ben ik de server kwijt en kan hem nnu niet meer vinden. eerst nog wel maar nu niet meer heb sa-mp ook al opnieuw geinstalleerd. maar helpt ook niet wie kan me helpen. alvast bedankt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Import Favorite List? Reageren
pascal.nijhuis Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Import Favorite List? Ja oke maar ik heb hem toen verwijderd na dat ik het opgeslagen had. En nu? Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 is het nou echt nodig om meerdere topics aan te maken? je kunt toch op de forum van de server kijken of het ip vragen van anderen die daar spelen. Reageren
pascal.nijhuis Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 is het nou echt nodig om meerdere topics aan te maken?je kunt toch op de forum van de server kijken of het ip vragen van anderen die daar spelen. Wat is het probleem man Dit is eeen Forum site je mag alles vragen wat je maar wil . Zolang het maar over games gaat Als je haast niks mag vragen sluit Gtaforum.nl dan. Sjonge jonge jonge Reageren
pascal.nijhuis Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 is het nou echt nodig om meerdere topics aan te maken?je kunt toch op de forum van de server kijken of het ip vragen van anderen die daar spelen. Wat is het probleem man Dit is eeen Forum site je mag alles vragen wat je maar wil . Zolang het maar over games gaat Als je haast niks mag vragen sluit Gtaforum.nl dan. Sjonge jonge jonge Sorry maar ik heb die server duss verwijderd en heb die jongen duss ook niet op msn En ben ook geen vriend vn hem wat nu? Reageren
Sandra Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Als jij niet weet welke server het is en je weet niet met wie je contact op moet nemen, hoe moeten wij dat dan weten? Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 is het nou echt nodig om meerdere topics aan te maken?je kunt toch op de forum van de server kijken of het ip vragen van anderen die daar spelen. Wat is het probleem man Dit is eeen Forum site je mag alles vragen wat je maar wil . Zolang het maar over games gaat Als je haast niks mag vragen sluit Gtaforum.nl dan. Sjonge jonge jonge -.-' lezen gast, jij maakt over di onderwerp meerdere topics, 1 in het gta sa forum, 1 hier en 1 in gta modding. Ik heb helemaal niet gezegt dat je niks mag vragen hier dus waar jij die conclusie vandaan haalt vraag ik me af. Het is normaal dat een server met een beetje spelers een eign forum heeft, dus kijk daar eens op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.