Jump to content

halo wars

stefan321

halo wars  

13 leden hebben gestemd

1. 1. ga je halo wars kopen?

• ja zeker weten
      2
    • nee nooit
      5
    • misschien
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

wie gaat er halo wars kopen??

ik heb de demo gedownload ik ga hem in ieder geval hallen.

even voor de mensen die nog nooit over halo wars hebben gehoord...

halo wars speelt zich 20 jaar voor de eerst halo game af het is oorlog tussen de UNSC en de covernant

het is echt hightech oorlog van scorpion (tanks) tot scarabs (een zwaar bepantserd voertuig) geef me jullie mening :puh:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">een filmpje

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">de trailer :Y :Y Bewerkt: door stefan321
Geplaatst:

Heel misschien ga ik hem halen. Maar gezien het budget dat ik heb, weet ik bijna zeker van niet. Ik heb al wel de demo, en ik moet toegeven dat het een behoorlijk vermakelijk spelletje is. Ik heb ook nog nooit een Strategy-game gezien die zo'n goede besturing heeft op een console. En Command and Conquer heb ik gespeeld, maar echt, wat een baggerbesturing had die.

Geplaatst:
:Y :Y de besturing is vet simpel dat viel me ook al op alleen jammer dat je niet op xbox live kan met de demo
Geplaatst:

Strategy games zijn meer voor op de computer dan voor de consoles, aangezien het met de muis veel makkelijker is om je te verplaatsen over het 'slagveld'. De een controller gaat het ook en stukje ingewikkelder.

Toch vind ik het jammer dat Bungie Halo Wars niet uitbrengt voor op de PC, net zoals ze niet bij Halo 3 hebben gedaan.

Geplaatst:
Strategy games zijn meer voor op de computer dan voor de consoles, aangezien het met de muis veel makkelijker is om je te verplaatsen over het 'slagveld'. De een controller gaat het ook en stukje ingewikkelder.

Toch vind ik het jammer dat Bungie Halo Wars niet uitbrengt voor op de PC, net zoals ze niet bij Halo 3 hebben gedaan.

Wanneer je Halo Wars speelt op de Xbox zal je die gedachte misschien wel veranderen. Wel het werkt heel erg fijn de controls met Halo Wars. Ik heb soms wel het idee dat ik het makkelijker vind dan op de computer.

Ik heb zelf trouwens de Limited Edition van Halo Wars gekocht zodat ik beter uitkwam met geld. Want ik wou Halo Wars maar ook de Mythic Mappack. (Moet ik microsoftpoints voor kopen om te halen.) Dat zou dan rond de 90 euro gaan kosten voor me. Nu met de LCE van Halo Wars ben ik 80 euro kwijt. En ik kreeg hem netjes op de dag van de release thuisgestuurd. Ben inmiddels al bij de missies van de Flood, die rot beesten. :D

Geplaatst:

Wanneer je Halo Wars speelt op de Xbox zal je die gedachte misschien wel veranderen. Wel het werkt heel erg fijn de controls met Halo Wars. Ik heb soms wel het idee dat ik het makkelijker vind dan op de computer.

Ik heb zelf trouwens de Limited Edition van Halo Wars gekocht zodat ik beter uitkwam met geld. Want ik wou Halo Wars maar ook de Mythic Mappack. (Moet ik microsoftpoints voor kopen om te halen.) Dat zou dan rond de 90 euro gaan kosten voor me. Nu met de LCE van Halo Wars ben ik 80 euro kwijt. En ik kreeg hem netjes op de dag van de release thuisgestuurd. Ben inmiddels al bij de missies van de Flood, die rot beesten. :D

woensdag ga ik hem halen heb nu nog geen tijd ik koop er ook gelijk mythic mappack bij :puh:

jij hebt dus de volledige versie kan je ook in skirmish als de flood spelen ofniet???

Geplaatst:
Ik ga hem niet kopen helaas. Ik heb geen Xbox 360.

:puh: dan zou ik hem ook niet kopen als ik jou was

Geplaatst:

woensdag ga ik hem halen heb nu nog geen tijd ik koop er ook gelijk mythic mappack bij :puh:

jij hebt dus de volledige versie kan je ook in skirmish als de flood spelen ofniet???

Flood is niet speelbaar.. (De Flood heeft eigenlijk ook geen basis maar wat vreemde prulletjes die schieten of gewoon niks doen.)

Geplaatst: (bewerkt)

Flood is niet speelbaar.. (De Flood heeft eigenlijk ook geen basis maar wat vreemde prulletjes die schieten of gewoon niks doen.)

wie zijn er wel speelbaar en wat voor leader opties heeft elk team in de demo kon je er maar 2 kiezen er waren er 6 als het goed is

EDIT: eindelijk heb ik hem ook wat is je gamertag dan kan ik eens tegen je spelen met halo wars ;)

Bewerkt: door stefan321

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...