macosxnews Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2009 Hallo, Ik heb GTA IV voor de PC en werkt perfect! Maar als ik online wil staat er : You Must Be Connected To Windows - LIVE Maar het rare is, ik heb een LIVE account maar kan niet online. Weet iemand misschien een oplossing? Is dit genoeg om Online te kunnen? - Social Club - Windows LIVE account Ik hoop snel wat te horen van jullie. Met Vriendelijke Groet, Rob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Je moet je inderdaad aanmelden bij Windows live en Social Club. Nu ben ik niet zo in to GTA IV, maar als het klopt moet dat genoeg zijn om online te kunnen, mocht dit inderdaad zo zijn. Heb je misschien een firewall die de connectie blokkeert. Mvg Bulldog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
macosxnews Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Je moet je inderdaad aanmelden bij Windows live en Social Club. Nu ben ik niet zo in to GTA IV, maar als het klopt moet dat genoeg zijn om online te kunnen, mocht dit inderdaad zo zijn. Heb je misschien een firewall die de connectie blokkeert. Mvg Bulldog Hey, Ja ik vind het raar dat ik echt niet online kan, ook al maak ik een nieuw account! Vind jij dat ook zo raar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Niet vervelend bedoeld, maar heb je wel een originele game? EDIT: wel erg vaag, dan.. Ik denk dat je eens zou moeten proberen even je savegame ergens anders op te slaan, en dan GTA IV even volledig te herinstalleren. Wellicht dat het dan wel naar behoren functioneert! Succes, man. Bewerkt: 23 februari 2009 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
macosxnews Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Niet vervelend bedoeld, maar heb je wel een originele game? Hey, Ik heb 'm officieel gekocht in de winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.