grasmanek94 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 oke dus ik heb de user player track etc. muziek speelt fijn.. maar 1 vraag... is het iemand gelukt om meerdere radio starions aan te maken bv User player track , User player track 2 3 enz... ik wil bv op de normale hiphop en op de 2de trance enzv... is dat mogelijk/iemand gelukt?... kan nergens iets vinden... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 oke dus ik heb de user player track etc. muziek speelt fijn.. maar 1 vraag...is het iemand gelukt om meerdere radio starions aan te maken bv User player track , User player track 2 3 enz... ik wil bv op de normale hiphop en op de 2de trance enzv... is dat mogelijk/iemand gelukt?... kan nergens iets vinden... Ik heb maar even gauw geGoogled op San Andreas Radio Editor en kwam twee links tegen die misschien bruikbaar zijn: *KLIK* en *KLIK*. Zo te zien staat er geen duidelijke beschrijving online, maar wellicht is het de moeite waard om ze allebei te downloaden en te proberen. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 20 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 oke dus ik heb de user player track etc. muziek speelt fijn.. maar 1 vraag...is het iemand gelukt om meerdere radio starions aan te maken bv User player track , User player track 2 3 enz... ik wil bv op de normale hiphop en op de 2de trance enzv... is dat mogelijk/iemand gelukt?... kan nergens iets vinden... Ik heb maar even gauw geGoogled op San Andreas Radio Editor en kwam twee links tegen die misschien bruikbaar zijn: *KLIK* en *KLIK*. Zo te zien staat er geen duidelijke beschrijving online, maar wellicht is het de moeite waard om ze allebei te downloaden en te proberen. hehe bedankt was er zelf nooit acher gekomen hehe... radio editor xD Reageren
ditmar154 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 ik vond zoieso slecht uitgelegt hoe je liedjes er in kon zetten Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Dus met dat kan je zelf muziek op GTA SA zetten? Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Dus met dat kan je zelf muziek op GTA SA zetten? deze is kennelijk voor de ps2.. aleebij. ik heb dit gevoden: http://www.gtaforum.nl/lofiversion/index.php/t37937.html en het werkt voor mij je kunt zelf lietjes adden enzv ;p Reageren
Big-Bad-Boy Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Bedoel je een mod? Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Bedoel je een mod? ja zoits om radio stations toe te voegen met manuele songs Bewerkt: 21 februari 2009 door grasmanek94 Reageren
K.O. Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Hele nieuwe radiozenders toevoegen zal niet of nauwelijks kunnen. Het aantal radiostations waar GTA tussen scrollt zit, of dat dacht ik in elk geval, hard-coded in de .exe. Wie weet heb je heel veel geluk en worden alle bestanden in /audio/streams/ gescant en vertaald naar een radiostation, maar ik geef je weinig kans. Wél is het mogelijk om bestaande radiozenders, zoals Radio:X of K-Rose volledig naar wens aan te passen. Of in elk geval om bepaalde liedjes te veranderen; meer heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Met het programma SAAT kun je de audio archieven van GTA relatief eenvoudig aanpassen. Het originele SAAT heeft inderdaad een command-line interface (CLI) zoals DaBeast ooit al zei in de link die je postte. Gelukkig zijn er mensen die er Graphical User Interfaces (GUI's) voor hebben gemaakt zodat het wat gebruiksvriendelijker wordt. DaBeast nam GFS als voorbeeld, maar zelf ben ik meer te spreken over de GUI die iemand die zichzelf Alci noemt, gemaakt heeft. Ik heb er destijds deze tutorial over geschreven, die je uit legt hoe je gemakkelijk de geluidsarchieven aan kunt passen. Op deze manier kun je dus het geluid van bestaande radiozenders aanpassen. Vervolgens kun je met de GXT Editor de naam die boven in beeld verschijnt aanpassen, zodat het radiostation nog een wat persoonlijker tintje krijgt. Je kunt het dus je eigen naam geven. De tool ziet er net wat anders uit, maar in principe kun je het vergelijken met wat in deze tut staat over het modden van tekst in GTA VC. San Andreas GXT Editor werkt echter op eenzelfde manier en dat zal verder wel voor zich spreken. Op deze manier is het wel mogelijk om een eigen radiozender te ontwikkelen. Veel dichterbij zul je volgens mij niet komen. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 hehe bedankt .. tja waarom heb ik bv k-rose nodig he? XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.