1974 Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Sorry, van wege het pruts werk, maar dat is van wege het feit dat mijn map vol Paint Schetsen/tekenen/etc per ongeluk verwijderd zijn (Leg dat later wel uit). Dus heb maar even iets in elkaar geprutst: Ja , hier kun je de orginele plaatjes vinden . http://www.cwaboard....a...;o=&fpart=1 Bewerkt: 21 september 2014 door 1973 Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Grappig man, ik kon vroeger uren achter deze game zitten. Lekker racen en beetje mensen omver scheuren! moet zeggen dat je dit erg grappig hebt gedaan, kan je hier geen minigame van maken ofzo? Reageren
1974 Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Grappig man, ik kon vroeger uren achter deze game zitten. Lekker racen en beetje mensen omver scheuren!moet zeggen dat je dit erg grappig hebt gedaan, kan je hier geen minigame van maken ofzo? Zou niet weten hoe, maar als ik het weet dan doe het zeker wel . Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Grappig man, ik kon vroeger uren achter deze game zitten. Lekker racen en beetje mensen omver scheuren!moet zeggen dat je dit erg grappig hebt gedaan, kan je hier geen minigame van maken ofzo? Zou niet weten hoe, maar als ik het weet dan doe het zeker wel . Ik heb op mijn pc nog wel wat tools staan waarmee je grotendeels van Carmageddon kan modden. Ik zal zo wel even voor je kijken of ik er een kan vinden die de racers kan modden. (dat moet wel, ik weet zeker dat ik ook wel eens die plaatjes moest modden voor een carmod) Ik weet niet of jouw psx gemod is want anders zou je die nog in je Carmageddon .iso kunnen branden en op de psx spelen in plaats van op de pc. Reageren
1974 Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Grappig man, ik kon vroeger uren achter deze game zitten. Lekker racen en beetje mensen omver scheuren!moet zeggen dat je dit erg grappig hebt gedaan, kan je hier geen minigame van maken ofzo? Zou niet weten hoe, maar als ik het weet dan doe het zeker wel . Ik heb op mijn pc nog wel wat tools staan waarmee je grotendeels van Carmageddon kan modden. Ik zal zo wel even voor je kijken of ik er een kan vinden die de racers kan modden. (dat moet wel, ik weet zeker dat ik ook wel eens die plaatjes moest modden voor een carmod) Ik weet niet of jouw psx gemod is want anders zou je die nog in je Carmageddon .iso kunnen branden en op de psx spelen in plaats van op de pc. mijn PSX is niet gemod Helaas/gelukkig, en dat mag ook niet van mijn ouders . Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Grappig man, ik kon vroeger uren achter deze game zitten. Lekker racen en beetje mensen omver scheuren!moet zeggen dat je dit erg grappig hebt gedaan, kan je hier geen minigame van maken ofzo? Zou niet weten hoe, maar als ik het weet dan doe het zeker wel . Ik heb op mijn pc nog wel wat tools staan waarmee je grotendeels van Carmageddon kan modden. Ik zal zo wel even voor je kijken of ik er een kan vinden die de racers kan modden. (dat moet wel, ik weet zeker dat ik ook wel eens die plaatjes moest modden voor een carmod) Ik weet niet of jouw psx gemod is want anders zou je die nog in je Carmageddon .iso kunnen branden en op de psx spelen in plaats van op de pc. mijn PSX is niet gemod Helaas/gelukkig, en dat mag ook niet van mijn ouders . Jammer, want zo ver ik me kan herinneren had de pc versie geen car-shop. Die kwam op de pc er volgens mij pas vanaf deel 2 in. Of ik moet het al die tijd over het hooft gezien hebben. :$ Wat ik wel kan doen zijn die gezichten die je in-game te zien krijgt als je aan het rijden bent veranderen. Bewerkt: 21 februari 2009 door Flashingdemon666 Reageren
1974 Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Grappig man, ik kon vroeger uren achter deze game zitten. Lekker racen en beetje mensen omver scheuren!moet zeggen dat je dit erg grappig hebt gedaan, kan je hier geen minigame van maken ofzo? Zou niet weten hoe, maar als ik het weet dan doe het zeker wel . Ik heb op mijn pc nog wel wat tools staan waarmee je grotendeels van Carmageddon kan modden. Ik zal zo wel even voor je kijken of ik er een kan vinden die de racers kan modden. (dat moet wel, ik weet zeker dat ik ook wel eens die plaatjes moest modden voor een carmod) Ik weet niet of jouw psx gemod is want anders zou je die nog in je Carmageddon .iso kunnen branden en op de psx spelen in plaats van op de pc. mijn PSX is niet gemod Helaas/gelukkig, en dat mag ook niet van mijn ouders . Jammer, want zo ver ik me kan herinneren had de pc versie geen car-shop. Die kwam op de pc er volgens mij pas vanaf deel 2 in. Of ik moet het al die tijd over het hooft gezien hebben. :$ Wat ik wel kan doen zijn die gezichten die je in-game te zien krijgt als je aan het rijden bent veranderen. Alhoewel er wel een paar autos uit de amerikaanse PC versie komen, komt de PSX versie toch uit europa.En waar jij het over hebt van de in game bestuurder, die heb je niet op de PSX. Bewerkt: 21 februari 2009 door 1973 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Jammer, want zo ver ik me kan herinneren had de pc versie geen car-shop. Die kwam op de pc er volgens mij pas vanaf deel 2 in. Of ik moet het al die tijd over het hooft gezien hebben. :$ Wat ik wel kan doen zijn die gezichten die je in-game te zien krijgt als je aan het rijden bent veranderen. Alhoewel er wel een paar autos uit de amerikaanse PC versie komen, komt de PSX versie toch uit europa.En waar jij het over hebt van de in game bestuurder, die heb je niet op de PSX. Wel in de pc versie. Die kan ik wel voor de modden. Ik zal anders wel kijken of ik aan de amerikaanse pc versie kan komen en daar de gezichten van de car-shop kan modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.