Tim Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik heb een model gemaakt met sketchup, deze wil ik graag in gtavc, maar in de tutorial staat niet hoe het werkt met een sketchup model. want ik heb hem al textures gegeven, maar als ik hem wil plaatsen in vc moet met behulpt van vice TXD een texture maken. Moet ik dan alle textures plaatsen in een TXD file plaatsen. Moet ik dan ook het 3ds model in zmodeller plaatsen en exporteren please help Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 1) Je moet alle textures die je hebt gebruikt om het object te texturen in de .txd stoppen. (Dus al je textures in 1 txd) 2) Je moet vanuit sketchup eerst je object exporteren als .3ds. Daarna moet je het importeren in de Zmodeler, en weer exporteren als .dff (en .x om de .col te kunnen maken) Ik hoop dat het zo duidelijk is (Als er nog vragen zijn wil ik ze natuurlijk altijd beantwoorden.) Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 ik doe presies wat u secht maar als ik dan een bestand heb geopent en dan dat weer wil exporteeren als dff. dan secht die dit: error importing/exporting file: Can not open the specifelde file. possible caused by: attributes or share violation ik snap er niks van Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 als je .dff hebt gekozen moet je ook achter de naam die je gaat opslaan .dff typen, en dan moet het lukken suc6 Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2005 (bewerkt) dank u t is gelukt hoe maak ik nu een col file?? Bewerkt: 12 augustus 2005 door kees1991 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Daar voor ga je naar deze site, daar staat hoe jeje .col moet maken Reageren
kees1991 Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ok dank je wel t is nu helemaal voor elkaar aleen de textures kunen dat ook platjes zijn?? so niet waar staan dan de textures van sketsup?? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Als je je model als 3d exporteer, staan daar meestal de textures bij die bij je object gebruikt zijn, en anders staan ze in de map: Materials Reageren
burpicane Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 ok dank je wel t is nu helemaal voor elkaar aleen de textures kunen dat ook platjes zijn?? so niet waar staan dan de textures van sketsup?? alle textures zijn plaatjes Reageren
Wiepie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Als ik een model in sketchup exporteer en probeer te importen in Z Modeller krijg ik dit te zien: er staat dus geen .3ds extensie in de lijst. Hoe kan dit? Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Je moet versie 1.07b hebben. . Reageren
Wiepie Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 Je moet versie 1.07b hebben. . oke bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.