GTA Monster Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Hallo, Ik zit hier al een paar maanden met een enorm storend probleem. Mijn LAN-verbinding werkt helemaal perfect op mijn laptop, op mijn PS3 niet. Ik krijg dan de volgende foutmelding: Kan geen verbinding maken met de serverDNS-fout (80710102) Wie kan mij van dit probleem afhelpen? PS. post aub niet dat het een probleem is bij de servers van Sony. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Hallo,Ik zit hier al een paar maanden met een enorm storend probleem. Mijn LAN-verbinding werkt helemaal perfect op mijn laptop, op mijn PS3 niet. Ik krijg dan de volgende foutmelding: Kan geen verbinding maken met de serverDNS-fout (80710102) Wie kan mij van dit probleem afhelpen? PS. post aub niet dat het een probleem is bij de servers van Sony. Ik heb dit probleem ook gehad, m'n vader gaf aan dat m'n internetkabel niet goed in mijn PS3 zat, wat dus ook zo bleek te zijn... Probeer eens je internetkabel goed in je PS3 te pluggen en daarna je PS3 opnieuw aan zetten. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Hallo,Ik zit hier al een paar maanden met een enorm storend probleem. Mijn LAN-verbinding werkt helemaal perfect op mijn laptop, op mijn PS3 niet. Ik krijg dan de volgende foutmelding: Kan geen verbinding maken met de serverDNS-fout (80710102) Wie kan mij van dit probleem afhelpen? PS. post aub niet dat het een probleem is bij de servers van Sony. Ik heb dit probleem ook gehad, m'n vader gaf aan dat m'n internetkabel niet goed in mijn PS3 zat, wat dus ook zo bleek te zijn... Probeer eens je internetkabel goed in je PS3 te pluggen en daarna je PS3 opnieuw aan zetten. Werkt niet. Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ik heb een stekker naar de router. Als jij die ook hebt, haal hem er dan eens uit en doe hem na een halve minuut er weer in. Dat werkt bij mij meestal wel. Haal anders de stekker van het internet naar je PS3 toe er eens uit (de stekker die in je ps3 zit). Dat kan ook nog wel eens helpen. Werkt het niet? Reply Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ik heb een stekker naar de router. Als jij die ook hebt, haal hem er dan eens uit en doe hem na een halve minuut er weer in. Dat werkt bij mij meestal wel. Haal anders de stekker van het internet naar je PS3 toe er eens uit (de stekker die in je ps3 zit). Dat kan ook nog wel eens helpen. Werkt het niet? Reply Werkt ook niet. Reageren
Wienish Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Hallo,Ik zit hier al een paar maanden met een enorm storend probleem. Mijn LAN-verbinding werkt helemaal perfect op mijn laptop, op mijn PS3 niet. Ik krijg dan de volgende foutmelding: Kan geen verbinding maken met de serverDNS-fout (80710102) Wie kan mij van dit probleem afhelpen? PS. post aub niet dat het een probleem is bij de servers van Sony. DNS is gewoon de Naamserver. Uitzetten en opnieuw aanduwen is vaak al genoegom dit probleem te verhelpen. Aangezien 't bij jou al een paar maanden een probleem vormt, zou 't misschien verstandig zijn om Sony de mailen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Probleem is opgelost! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Hoe? Misschien hebben anderen er ook nog wat aan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.