Thundercover Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Op precies te zijn is het een isometrisch camerastandpunt, wat inhoudt dat je alles van schuin bovenaf ziet. De beelden zien er overigens zeer goed uit, alhoewel het wel vrij snel lijkt te gaan. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Op precies te zijn is het een isometrisch camerastandpunt, wat inhoudt dat je alles van schuin bovenaf ziet.De beelden zien er overigens zeer goed uit, alhoewel het wel vrij snel lijkt te gaan. Ja klopt, 't is versneld denk ik. Reageren
TomFurga Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Op precies te zijn is het een isometrisch camerastandpunt, wat inhoudt dat je alles van schuin bovenaf ziet.De beelden zien er overigens zeer goed uit, alhoewel het wel vrij snel lijkt te gaan. Ja klopt, 't is versneld denk ik. Ik hoop dat het inderdaad versnelde beelden zijn en dat het in het spel zelf iets rustiger speelt. Of zouden ze dat snellere bedoelen met "meer arcade"? Reageren
dynastus Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Op precies te zijn is het een isometrisch camerastandpunt, wat inhoudt dat je alles van schuin bovenaf ziet.De beelden zien er overigens zeer goed uit, alhoewel het wel vrij snel lijkt te gaan. Ja klopt, 't is versneld denk ik. Ik hoop dat het inderdaad versnelde beelden zijn en dat het in het spel zelf iets rustiger speelt. Of zouden ze dat snellere bedoelen met "meer arcade"? Dat kan maar ik hoop net als jullie dat ze gewoon versneld zijn (expres). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.