Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kun je het opnieuw uploaden? Ik zie een vakje met een roodje kruisje :engel:

Vaag o.O

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Bij mij doet hij het gewoon.

Het is een .JPEG en hij is geüpload met Tinypic. Misschien dat je afbeeldingen van Tinypic hebt geblokt of zoiets, ik zou het niet weten. :N

Geplaatst:

Bij mij doet die het ook gewoon.

Ik vind het plaatje zelf niet verkeerd alleen jammer dat er geen kleur in zit dat maakt het plaatje een beetje saai voor de rest vind ik hem mooi! 7/10

Bumpjee.

Nice, nice gedaan, man! :) Ten eerste: bedankt dat je hem hebt geüpload op Tynipic, blijkbaar ben je 1 van de weinigen die weet wat snel is. Over de signature nu. Het zit allemaal goed in elkaar, alleen vind ik de tekst wat pixelig, daarmee doel ik op de 'By Hackman', de 'Iron Man' is goed. Het lijkt net alsof hij door een wolk vliegt, ik vind dit nice gedaan. Ook de verlichting bij Iron Man's buik past er goed bij, anders zou het nogal donker zijn. Heb je die verlichting aangebracht met de Dogde Tool? Anyways, KUTGW.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
*Tekst* :puh:

Bedankt voor je rate, dat sowieso voor dat ik echt begin met het reageren op je rate. ;)

Bedankt voor alle tips in je rate. Ik heb inderdaad niet veel tijd besteed aan de tekst. Eigenlijk is de tekst gemakkelijk te maken met paint. Het heeft gewoon één kleur en verder zit er niets qua effecten in. Ik wist verder ook geen mooie dingen om op de tekst toe te passen maar wanneer ik de sig met een gradient map zo zwart-wit maken dan zouden die mooie kleuren toch allemaal verloren gaan snap je? De achtergrond is verder gewoon een verzameling van wat brushes die later met de rest van de sig zwart-wit zijn gemaakt. Ook heb ik nog een channel mixer (naam kan fout zijn) voor de lichte plekken.

Dat witte onderaan bij Iron Man is een light texture geloof ik. Je neemt gewoon een light texture van het internet en vervolgens doe je hem in je sig met de blend mode: Color Dodge, Screen. Ik denk dat je voor dit effect ook makkelijk een grote soft brush kunt gebruiken. ;)

Ben trouwens blij dat er nog iemand is die begrijpt dat Tinypic gewoon beter is voor al die andere pruthosts die amper willen laden enz.

Mooi gemaakt, een vierkantje met een rood kruisje erin :7 .

Wat zijn we grappig...:duh:! Ik zie het plaatje, en ik zou een voorbeeld nemen aan Hackman, hij weet tenminste een uploadhost die snel gaat, iets waar die even-snel-als-m'n-oma-host iets van kan leren...:7

Edit: Probeer eens rechtsklik en ga de opties eens af, meestal kan je het plaatje dan tevoorschijn toveren...

@ hieronder: Firefox the best...^^

Edit 2: Inderdaad, je ziet het plaatje niet in IE, nog maar eens een bewijs wat voor een ¨@@#''-browser het is...:)

Bewerkt: door MegaPilot
Mooi gemaakt, een vierkantje met een rood kruisje erin :7 .

Ligt aan jou. Degene die hem wel hebben gerate zien hem wel. Blijkbaar zien sommigen hem niet. Hij is gewoon geüpload met Tinypic en ik kan hem zelf gewoon zien net zoals bij MP die hem ook ziet, zijn naam weet ik zo even uit mijn hoofd. Ik heb geen idee hoe het komt dat sommigen hem niet kunnen zien maar als je geen Firefox gebruikt moet je dat gaan proberen. Ik zeg niet dat het daar aan ligt en het zou ook in IE moeten willen maar wie weet maakt dat nou juist het verschil.

@above: 4 life!

@above (again): 4 life!

@above (again again): 4 sure! ;)

Bewerkt: door Hackman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...