TupacAmaruShakur Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Is Het Mogelijk om GTA San Andreas Mods Te Krijgen Op De Playstation? Ik kan er nergens iets over vinden!
Timske Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Volgens mij kun je Cleo op je ps2. Verder weet ik het neit hoor. Over welke GTA gaat het trouwens?
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Is Het Mogelijk om GTA San Andreas Mods Te Krijgen Op De Playstation?Ik kan er nergens iets over vinden! Als ik het goed heb kun je dat doormiddel van Armax, moet je ff googlen waar je hem kunt kopen, en hoe die werkt
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Volgens mij kun je Cleo op je ps2. Verder weet ik het neit hoor. Over welke GTA gaat het trouwens? Nee. De ps2 ondersteunt zo ver ik weet geen .dll files. Net zoals de xbox. Je kan met toestemming van SeaMan kijken of je de .dll files kan converten naar het bestand dat de ps2/xbox ondersteunt. Maar dat is redelijk lastig aangezien je ook met de .asi file moet gaan werken.
graafschap.b Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 of je kan PROBEREN van je gta een kopie temaken en op je pc gaan modden ( als je snapt wat ik bedoel) maar dan moe je ps2 wel omgebauwd zijn voor ps2 spellen telaten draaien op je ps heb je wel duur spull nodig
Beagle Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Volgens mij kun je Cleo op je ps2. Verder weet ik het neit hoor. Over welke GTA gaat het trouwens? Nee. De ps2 ondersteunt zo ver ik weet geen .dll files. Net zoals de xbox. Je kan met toestemming van SeaMan kijken of je de .dll files kan converten naar het bestand dat de ps2/xbox ondersteunt. Maar dat is redelijk lastig aangezien je ook met de .asi file moet gaan werken. Nee, de PS2 zal zoiezo geen CLEO ondersteunen (van Seemann ). Je kan wel op de PS2 modden, maar ik raad je aan gewoon SA te kopen voor de PC
DaBeast Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Cleo gebruikt een inject methode via een DLL, en aangezien console's geen DLL's hebben, werkt het niet. Modden op de PS2 is mogelijk, al heb je daarvoor wat dingen nodig die niet zijn toegestaan op dit forum (ook dus niet om over te praten). Helaas moet dit topic bij gevolg op slot.
Recommended Posts