Jump to content

Ook iets voor PS3


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Voor de Xbox 360 is nu ''The Lost and Damned'' uitgekomen..

er deze komt waarschijnlijk niet voor de PS3. dus mijn vraag is.

weet iemand of er ook zo iets als de lost and damned op de PS3 komt ?

Zover ik weet is hier nog niks over bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien bedoelt die of sony ook een uitbreiding gaat maken(aanschaffen).

sony maakt de uitbreidingen van gta iv niet dat doet rockstargames

maar waarom moeten ze er persee $50.000.000 voor betalen als rockstar er al aan verdient door het te verkopen voor $20-, per stuk

dat loopt aardig op als je ps3 + pc + xbox360 samen doet dan haal je er volgens mij dikke winst uit en verdienen ze meer

en de ps3 bezitters hoeven niet boos te zijn

Ramonloll! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien bedoelt die of sony ook een uitbreiding gaat maken(aanschaffen).

sony maakt de uitbreidingen van gta iv niet dat doet rockstargames

maar waarom moeten ze er persee $50.000.000 voor betalen als rockstar er al aan verdient door het te verkopen voor $20-, per stuk

dat loopt aardig op als je ps3 + pc + xbox360 samen doet dan haal je er volgens mij dikke winst uit en verdienen ze meer

en de ps3 bezitters hoeven niet boos te zijn

Ramonloll! _O_

Die vijftig miljoen heeft Microsoft betaald om de content exclusief voor de 360 te houden. Die 50 miljoen kon R* op dat moment goed gebruiken, want het bedrijf was bijna failliet.

Voor de ps3 komt misschien nog wel downloadable content als in wapens en voertuigen, maar geen storyline zoals op de 360. Echter is hierover nog niets bekend gemaakt, alleen heeft een jaar geleden een sony medewerker tegen de pers gezegd dat "de PS3 gamer zal niets tekort komen waar het GTA IV betreft vergeleken met de 360 gamers"..

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de volgende dlc ook voor de ps3 komt want er zouwden dit jaar er 2 uitkomen en een is er nu uitgekomen dus wie weet

Nee helaas niet wat microsoft heeft 50 miljoen betaald voor 2 contents.

Hebben ze gezegt dat het de eerste 2 contents zouden zijn, volgens mij alleen dat ze 2 van de 4 exlusive houden...

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de volgende dlc ook voor de ps3 komt want er zouwden dit jaar er 2 uitkomen en een is er nu uitgekomen dus wie weet

Nee helaas niet wat microsoft heeft 50 miljoen betaald voor 2 contents.

Hebben ze gezegt dat het de eerste 2 contents zouden zijn, volgens mij alleen dat ze 2 van de 4 exlusive houden...

Microsoft heeft betaald voor allebei de DLC episodes.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de volgende dlc ook voor de ps3 komt want er zouwden dit jaar er 2 uitkomen en een is er nu uitgekomen dus wie weet

Nee helaas niet wat microsoft heeft 50 miljoen betaald voor 2 contents.

Hebben ze gezegt dat het de eerste 2 contents zouden zijn, volgens mij alleen dat ze 2 van de 4 exlusive houden...

Microsoft heeft betaald voor allebei de DLC episodes.

Wat wordt de volgende episode dan?

Misschien handig om daar een speciaal topic voor te openen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de volgende dlc ook voor de ps3 komt want er zouwden dit jaar er 2 uitkomen en een is er nu uitgekomen dus wie weet

Nee helaas niet wat microsoft heeft 50 miljoen betaald voor 2 contents.

Hebben ze gezegt dat het de eerste 2 contents zouden zijn, volgens mij alleen dat ze 2 van de 4 exlusive houden...

Microsoft heeft betaald voor allebei de DLC episodes.

Wat wordt de volgende episode dan?

Misschien handig om daar een speciaal topic voor te openen.

Nu al? Waarom in (..)naam? Maarre... @ nog verder hierboven, hoe kom je erbij dat er 4 contents uit worden gebracht? Is nooit gezegd, hoor.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...