Jump to content

Ook iets voor PS3


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

agh misschien ooit eens is een xbox aanschaffen maar of dat wel nut heb weet ik niet om het alleen voor gta4 + uitbreidingen en dan oook nog moete betalen om het online te kunnen spelen

en verder zie ik het alleen als stunt om meer verkopen van de xbox , dan het spel zelf

Link to comment
Delen op andere websites

agh misschien ooit eens is een xbox aanschaffen maar of dat wel nut heb weet ik niet om het alleen voor gta4 + uitbreidingen en dan oook nog moete betalen om het online te kunnen spelen

en verder zie ik het alleen als stunt om meer verkopen van de xbox , dan het spel zelf

Het is zeker geen verkooptruc van R*. Dat Microsoft Sony eerder afwas in de race om de exclusiviteit, dat is wel stunten, ja. Maar voor hetzelfde geld (nou, ja, letterlijk dan voor meer euro's!) had Sony de prijs gepakt in deze.

Een gameconsole aanschaffen is volgens mij trouwens sowieso de moeite waard. Nooit meer gedoe over specs! En toevallig is de 360 de goedkoopste, dus wees blij dat Microsoft de race heeft gewonnen dit keer mocht je wel tot kopen overgaan! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...