Jump to content

Probleem Kiki

Tommie123

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag: Ik heb nu voor de eerste keer met Kiki gedated en daarna belde ik haar weer en ze zei dat ze niet wou. En daarna kreeg ik een sms`je van haar waarin staat: Call me i need you xoxo.

Hoe kan dit want als ik bel dan wil ze niet en dan smst ze van wel.

Groetjes,

Tommie123

Delen op andere websites

Het ligt er ook aan hoe laat je belt, je moet tussen 6 uur 's ochtends tot 2 uur 's avonds bellen. Als je binnen die tijd belt en ze wilt niet, dan is het denk ik inderdaad een bug.

Heey allemaal. Bedankt. Ik heb haar net een belletje gegeven en ze wil weer niet. Ik begrijp dat het een bug is maar hoe kan ik dit oplossen??

Groetjes,

Tommie123

Delen op andere websites

Het ligt er ook aan hoe laat je belt, je moet tussen 6 uur 's ochtends tot 2 uur 's avonds bellen. Als je binnen die tijd belt en ze wilt niet, dan is het denk ik inderdaad een bug.

Heey allemaal. Bedankt. Ik heb haar net een belletje gegeven en ze wil weer niet. Ik begrijp dat het een bug is maar hoe kan ik dit oplossen??

Groetjes,

Tommie123

Ik heb even gegoogled of er meer mensen zijn met dit probleem, maar ik kon niks vinden dus ik denk dat het aan jou ligt... Zitten er misschien krasjes op de cd of is je XBOX360/PS3/PC misschien beschadigt? Heb je een illegale versie? Misschien dat het daaraan ligt...

Delen op andere websites

Groetjes,

Tommie123

Ik heb even gegoogled of er meer mensen zijn met dit probleem, maar ik kon niks vinden dus ik denk dat het aan jou ligt... Zitten er misschien krasjes op de cd of is je XBOX360/PS3/PC misschien beschadigt? Heb je een illegale versie? Misschien dat het daaraan ligt...

Ik heb geen krasjes en ik maak de disk elke dag schoon. Ik heb ook geen illigale versie.

Delen op andere websites

Groetjes,

Tommie123

Ik heb geen krasjes en ik maak de disk elke dag schoon. Ik heb ook geen illigale versie.

Dan snap ik er ook geen hol van :7

Bewerkt: door JonGravelli
Delen op andere websites

Ik heb geen idee. :N Heb eerlijk gezegd nooit gehad. Het zal wel een bugje zijn.

Nou beste mensen, het is opgelost. Ze wil nu wel met me uit. Ik denk dat ik te snel achter elkaar belde. Die smsjes snap ik nog steeds niet. Als ik problemen heb dan horen jullie wel.

Bedankt voor de moeite,

Tommie123

Delen op andere websites

Ik heb geen idee. :N Heb eerlijk gezegd nooit gehad. Het zal wel een bugje zijn.

Nou beste mensen, het is opgelost. Ze wil nu wel met me uit. Ik denk dat ik te snel achter elkaar belde. Die smsjes snap ik nog steeds niet. Als ik problemen heb dan horen jullie wel.

Bedankt voor de moeite,

Tommie123

die berichies worden zo dat krijg je ook als je met Carmen[/font] gaat daten

en soms sturen ze dan ook nog een picje op

Bewerkt: door Medal_Crusader
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...