MrCosie Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 De Achievement van Full chat wil ik halen. maar ik heb story al uitgespeeld Is het dan nog mogelijk om Clay en Terry tot 100 % te krijgen? En zo jah Hoe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Ik heb zelf TLAD niet, maar kun je ze niet gewoon bellen na de storyline? Om uit te gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Ik heb zelf TLAD niet, maar kun je ze niet gewoon bellen na de storyline? Om uit te gaan? Kijk aangezien dat jij geen TLAD hebt weet je dat natuurlijk ook niet. maar dit gaan niet om vriendschap 100 % maar om ervaring. Als je een missie start kan je ze vragen om 'Back Up' versterking. Ze helpen je dan en telkens na elke missie gaat er een stukje bij op voor de 100 %. maar ik heb de story uitgespeeld en nu zit er 1 ongeveer op 95 % en die andere op 90 %. Hoe kan ik dit dus op 100 % krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Kijk aangezien dat jij geen TLAD hebt weet je dat natuurlijk ook niet.maar dit gaan niet om vriendschap 100 % maar om ervaring. Als je een missie start kan je ze vragen om 'Back Up' versterking. Ze helpen je dan en telkens na elke missie gaat er een stukje bij op voor de 100 %. maar ik heb de story uitgespeeld en nu zit er 1 ongeveer op 95 % en die andere op 90 %. Hoe kan ik dit dus op 100 % krijgen? mischien gewoon door ze te bellen voor versterking als je een politie gevecht hebt ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 In de hoofdmissies af en toe backup van ze vragen (maakt niet uit of je dat bij Clay of Terry doet want ze komen toch allebei), zoals Jim ook sms't. Daarnaast gewoon veel gangwars doen en dan kom je er wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.