claud Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 hi leden weer is de cher"e"kov's fabriek? zou iemand dat willen/kunnen, aangeven? avb claud ps: ik heb net de pegassi Infernus van Bernie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Ik weet ook niet precies waar hij zit, ik denk ergens bij het industriele gebied in het eerste land, ik heb hem nog nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Dat gebouw staat als goed is in de straat van Roman's Taxi bedrijf. Click here to view the SnapMap Bewerkt: 21 februari 2009 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Raar, ik heb de storyline al 2 en een halve keer voltooid, en nog nooit gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 dank je wel. <h1 dir="rtl"> </h1> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Raar, ik heb de storyline al 2 en een halve keer voltooid, en nog nooit gezien. ik heb hem zelf ook nog nooit gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Nog even nagekeken, en Kai-Shockwave had gelijk. (Snapmap staat in de post van Kai). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thelostgta Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Nog even nagekeken, en Kai-Shockwave had gelijk. (Snapmap staat in de post van Kai). WTF mij is het ook nog nooit opgevallen komt vast omdat ik altijd mijn camera incar heb staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Nog even nagekeken, en Kai-Shockwave had gelijk. (Snapmap staat in de post van Kai). WTF mij is het ook nog nooit opgevallen komt vast omdat ik altijd mijn camera incar heb staan Het valt gewoon niet op meestal als je speelt is het donker en dat wordt niet verlicht dus valt niet op en als het licht is dan valt het nog niet op, omdat het zo hoog hangt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.