Aedon Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 dus mijn vraag is goe vinden ze al die cheats? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ze zullen niet willekeurig op knopkes drukken denk ik zo Nee die zullen ze denk ik wel van R* krijgen, om de cheater ook een deel te geven van dat geluk dat niet cheaters ook hebben, Kortom: R* stopt ze er in denk ik zo? Reageren
josie Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ze gebruiken een progammatje en een speciale controller. Reageren
Trax Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Wij gebruiken niks, de cheats die op de site staan zijn voornamelijk gevonden door Edisoncarter en Skiller Ze gebruiken daar speciale spullen voor. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Rockstar maakt zelf de cheats. Ze maken ze niet om de cheaters er mee te helpen maar om het spel er mee te testen. Als ze BV de Hydra moeten testen dan kunnen ze moeilijk eerst het spel uitspelen. Daar is géén tijd voor dus gebruiken ze een code. Maar waarom ze al die andere rare code's erin hebben gedaan. Dat weet ik ook niet, die code's waaren volgens mij niet om het spel te testen. Die hebben ze er voor de ''gein'' in gestopt. Reageren
jack456 Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 in een andere topic stond iets over een hackercontroller en dat dan mensen met die controller dan al die cheats ontcijfert en ik denk dat rockstargames geheimen cheats der in gedaan maar die mensen gaan met die hackercontroller al die geheime cheats ontcijferen dus daarom komen ze aan die nieuwe cheats. Reageren
jan eefsting Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik ga altijd voor cheats behalve vorr sa maar voor cheats blabla.com Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 maar als ze er voor de "gein" ingestopt hebben waarom kan het dan gevolgen hebben snap de grap niet :wacko: Reageren
Aedon Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ze maken ze niet om de cheaters er mee te helpen maar om het spel er mee te testen.Als ze BV de Hydra moeten testen dan kunnen ze moeilijk eerst het spel uitspelen. maar ze moeten het toch spelen voor te kijken of allez werkt en of er geen bug zijn enzo Reageren
Ironfist Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 als R* de cheats erin zou stoppen om het spel te testen waren ze er ook weer uit gehaald waarschijnlijk :rolleyes: ik denk dat de cheats gewoon voor mensen bedoeld zijn die zich willen amuseren,los van het verhaal Reageren
martijnn Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Doen ze volgens mij idd met een controller, die ze vervolgens ergens op aanslutien en op de een of andere manier elke combinatie uitproberen. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ik hoorde/las dat Edisoncarter een speciale controller heeft en daarmee cheats vind. Hoe moet je me niet vragen. Reageren
Trax Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Dat hoeft niet iedereen te gaan posten hoor ... Op deze manier werden de cheats gevonden: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.