thedutchrocks Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Taker ik heb Undertaker gekopie zo goed mogelijk als ik kon en doen om een plaatjes geplakt. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Mooi uitgeknipt maar aan de linkerkant van de hoed is niet goed uitgeknipt. Je hebt je render niet goed ingeblend, geen effecten toegevoegd. Geen tekst, volg een paar tuts. Reageren
thedutchrocks Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Mooi uitgeknipt maar aan de linkerkant van de hoed is niet goed uitgeknipt. Je hebt je render niet goed ingeblend, geen effecten toegevoegd. Geen tekst, volg een paar tuts. Bedankt en zal ik doen als ik weer tijd heb. En wat bedoel je met ingeblend?? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Het is wel een passende achtergrond. Ook een WWE fan? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Geplaatst: 6 maart 2009 Mooi uitgeknipt maar aan de linkerkant van de hoed is niet goed uitgeknipt. Je hebt je render niet goed ingeblend, geen effecten toegevoegd. Geen tekst, volg een paar tuts. Bedankt en zal ik doen als ik weer tijd heb. En wat bedoel je met ingeblend?? Een paar effecten achter de render zetten zodat het er niet opgeplakt lijkt, wel kleuren die bij de achtergrond passen en bij de render. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.