thuron Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 na enige tijd zoeken dacht ik eraan om hier een post te plaatsen: Ik ben op zoek naar het objectid van een rode cilinder, die vaak word gebruikt voor menu's, in banken en "cluckin bells" bijvoorbeeld:D. iemand enig idee? Reageren
Sandra Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Je bedoelt een checkpoint? http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerCheckpoint Bewerkt: 21 februari 2009 door =>Sandra<= Reageren
thuron Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 worden die gebruikt in banken enzo??.. lijp Reageren
Sandra Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Ja, als je die rode(doorzichtige) ronde dingen bedoeld waar je in moet gaan staan, dan zijn het checkpoints. Reageren
thuron Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 ja, dat zijn ze, bedankt! maar als ik die code gebruik, moet ik dan niet elke checkpoint een naam geven?? anders haalt hij ze toch door elkaar? Reageren
Timske Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Waar moet de code van checkpoint komen te staan? :$ Moet hierbij: public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; LAatmaar Bewerkt: 21 februari 2009 door Timske Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Je kan altijd maar 1 checkpoint maken per speler, tenzij je een speciale streamer gebruikt die de checkpoints een naam geeft. De streamer creëert dan het dichtstbijzijnde checkpoint. Reageren
thuron Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 das klote.... ik ben nml bezig met een trucker job script, maar dan wil ik dat gebruiken als gps zegmaar, dat de mensen daarheen moeten om producten te kopen/verkopen Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Dat zou eventueel nog kunnen met gewone checkpoints, als je een checkpoint entered, wordt de checkpoint ergens anders gezet door het script. Race Checkpoints kunnen ook voor dit soort dingen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.