Jump to content

problemen met de parking spots van de savehouses

nathan074

Recommended Posts

Heb je je auto wel in de gele vakken neergezet? Als er maar 1 stukje uit staat word het desbetreffende voertuig namelijk niet gesaved.

ja weet ik maar ik heb het idee dat ze eruit worden gedrukt door andere auto's

Ik heb hier wel eens last van gehad op de PC versie, ik had 1 keer 2 auto's gesaved maar bij de eerste keer was het niet goed gesaved, misschien helpt het om meerdere keren te saven. :)

Delen op andere websites

Je kan ook maximaal maar twee voertuigen opslaan, mits ze binnen de gele lijnen staan. Parkeerplaatsen van safe-huizen die nog niet in je bezit zijn zijn al te gebruiken, zo ook de parkeerplaats van het huis van Playboy-X als je Dwayne hebt vermoord (en dat huis dus niet in je bezit kan komen).

Dit klopt inderdaad. Aanvulling, bij sommige safehouses kan je ook een heli binnen de gele lijnen parkeren, met weliswaar wat gevorderd vliegwerk. Die wordt dan ook gesafed!

Weet iemand of je ook een boot binnen de gele lijnen kan parkeren? Ik wil mijn Aeromax saven! :schater:

Nee dat kan helaas niet :ch: maar waarom zou je dat doen :? je kan er toch niet mee varen en hij zal toch alleen maar in de weg staan denk je ook niet ;)

trouwens hoe zal hij met die boot ook aan zijn safehouse geraken op straat ? :bonk:

Er bestaat een mod waardoor je van liberty city een soort van Venetie kan maken. :puh: (wel alleen op de PC)

Maar dan nog zal hij dat waarschijnlijk niet opslaan. :7

Kan je dan gewoon door LC varen ofzo? Zijn de straten dan vervangen door grachten?

:puh:

Je kan nog wel stukken van gebouwen zien maar in alle straten is er dan water. :puh:

Delen op andere websites

Ok, dit is de tip der tips:

De oplossing is namelijk om je auto in tegengestelde richting te parkeren van de rijrichting. Logischerwijs parkeer je zo:

<-----------------------------------

----------------------------------->

[------>]

Dit is de straat:

Dus parkeer je vanaf nu zo:

[<------]

Het pijltje geeft dan de voorkant van je eigen auto aan. NPC's in Liberty City ontwijken namelijk auto's die hun frontaal naderen, maar rammen wagens die in dezelfde richting bewegen.

Ik had inderdaad ook nogal eens, bij het tweede safehouse in Algonquin (Het hotel achtige appartementencomplex aan die enorm lange boulevard!) dat NPC's mijn wagens uit het vak ramden. :duh: Maar parkeer dus even in tegengestelde richting, en geen NPC meer die je wagens uit het parkeervak duwt! :Y

Delen op andere websites

Ok, dit is de tip der tips:

De oplossing is namelijk om je auto in tegengestelde richting te parkeren van de rijrichting. Logischerwijs parkeer je zo:

[------>]

Dit is de straat:

Dus parkeer je vanaf nu zo:

[<------]

Het pijltje geeft dan de voorkant van je eigen auto aan. NPC's in Liberty City ontwijken namelijk auto's die hun frontaal naderen, maar rammen wagens die in dezelfde richting bewegen.

Ik had inderdaad ook nogal eens, bij het tweede safehouse in Algonquin (Het hotel achtige appartementencomplex aan die enorm lange boulevard!) dat NPC's mijn wagens uit het vak ramden. :duh: Maar parkeer dus even in tegengestelde richting, en geen NPC meer die je wagens uit het parkeervak duwt! :Y

ze rijden er altijd met een bochtje omheen, maakt niet uit in welke richting je hem zet, ze rijden er altijd omheen :puh:

Delen op andere websites

:duh:

Hayte, dat is zeker niet waar. Op sommige parkeerplekken bij je safehouses rammen ze iedere wagen die je in de rijrichting hebt geparkeerd.... Althans, op de 360 versie, wellicht dat de pc anders geprogt is? Maar zoals ik hier de reacties lees, is dat precies hetzelfde. En bovenstaande is daar toch echt de oplossing voor.

Bewerkt: door Jacky-2007
Delen op andere websites

Ik heb er soms last van als ik met een auto bij mijn safehouse parkeer (NIET in de gele vakken, gewoon ruim ervoor), dat ik dan na het saven diezelfde auto in mijn gele vak heb staan en die andere mooie bak dan is verdwenen! Lijkt me een foutje in het spel, want een logische verklaring is er niet voor te geven. Als ik echter een auto aan de overkant van de straat parkeer heb ik nergens last van.

Delen op andere websites

Je kan ook maximaal maar twee voertuigen opslaan, mits ze binnen de gele lijnen staan. Parkeerplaatsen van safe-huizen die nog niet in je bezit zijn zijn al te gebruiken, zo ook de parkeerplaats van het huis van Playboy-X als je Dwayne hebt vermoord (en dat huis dus niet in je bezit kan komen).

Dit klopt inderdaad. Aanvulling, bij sommige safehouses kan je ook een heli binnen de gele lijnen parkeren, met weliswaar wat gevorderd vliegwerk. Die wordt dan ook gesafed!

Weet iemand of je ook een boot binnen de gele lijnen kan parkeren? Ik wil mijn Aeromax saven! :schater:

Je kan wel een boot saven. De Jetmax. Als je gewoon voor de parking spot voor je savehouse gaat staan, en je cheat een Jetmax, dan moet je hem even met een auto in het vak duwen. Als je dan weggaat, blijft hij staan.

Alleen heeft dit geen enkele nut, want je kan er dan toch niet mee wegvaren.

Delen op andere websites

Hayte, dat is zeker niet waar. Op sommige parkeerplekken bij je safehouses rammen ze iedere wagen die je in de rijrichting hebt geparkeerd.... Althans, op de 360 versie, wellicht dat de pc anders geprogt is? Maar zoals ik hier de reacties lees, is dat precies hetzelfde. En bovenstaande is daar toch echt de oplossing voor.

Niet altijd, dit is mij maar één keer overkomen dat ze eruit werden gebeukt.

Bij mij worden ze vaker door de politie gepakt dan ze eruit worden geduwd :)

Delen op andere websites

Niet altijd, dit is mij maar één keer overkomen dat ze eruit werden gebeukt.

Bij mij worden ze vaker door de politie gepakt dan ze eruit worden geduwd :)

de politie jat zelf ook auto's een keer ging een wout op een scooter 8ter mij aan XD en jatte ze een auto uit my parkeervlak bryce's infernus :duh:

maar ik zet mn auto's er ook vaak zo scheef als het maar kan erin met zowat alle wielen eruti en hij blijft gewoon staan :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...