Forumrunner Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Beste leden, ik ben bezig met een soort van (oorlogs)film. En nu ben ik klaar met filmen, en heb de bestanden in Windows Moviemaker staan. Is een mogelijkheid om de stemmen van Call of Duty 4 in Windows Moviemaker te zetten? Ik weet al hoe je geluidsbestanden importeert, maar ik wil graag weten hoe ik de geluidsbestanden van Call of Duty 4 vind, en of ik ze kan gebruiken. Duidelijker kan ik het bijna niet uitleggen. Bewerkt: 22 februari 2009 door Forumrunner Reageren
rakker126 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Je zou een geluids opnemer aan kunnen zetten en er stukjes uit knippen. Let wel op dat dit materiaal auteursrechelijk beschermd is Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Je zou een geluids opnemer aan kunnen zetten en er stukjes uit knippen. Let wel op dat dit materiaal auteursrechelijk beschermd is Ik denk niet dat iemand de film ziet, aangezien ik hem alleen gebruik om thuis te laten zien. Reageren
Dieko Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Het beste is inderdaad een geluids opnemer. Of je gebruikt Hypercam of Fraps en neemt gewoon video op. Als je dat gedaan heb stuur ik je een programma zodat je het geluid eruit haalt. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Het beste is inderdaad een geluids opnemer.Of je gebruikt Hypercam of Fraps en neemt gewoon video op. Als je dat gedaan heb stuur ik je een programma zodat je het geluid eruit haalt. Daar zal ik je nog wel over Pm'en . Dat doe ik als ik er voor klaar ben. EDIT : Ik kan op het moment geen Hypercam of Fraps downloaden, dus zou iemand voor mij de geluidsbestanden eruit willen vissen? Bewerkt: 23 februari 2009 door Forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.