thuron Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Hallo allemaal, Ik ben sinds een tijdje bezig met een rpg server, maar dat verloopt niet allemaal even soepel met het scripten, dus ben ik op zoek naar iemand die mij met enige dingen kan helpen, of iemand die ik makkelijk kan raadplegen. Als er iemand is die dat zou willen doen, dan zou ik erg blij zijn. En we kunnen altijd praten over een aardigheidje voor de helper . ik hoop snel van iemand te horen! Alvast bedankt Thuron Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 als het gaat om scripten ken ik wel dat en dat ^^ tja ik ben niet pro maar wel geavanceerd in errors repareren ^^ en veel meer dingen Reageren
thuron Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 dus je zou me kunnen helpen als ik met een probleem zit? Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 ja hoor met de meeste problemen wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.