The_Negotiator Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Hallo GTAGames, Ik ben momenteel bezig met een vertaling en verbetering en ook eigenlijk vernieuwing van The Godfather mod. Ik had een vraag, is er interesse hier in een Nederlands-talige server? Ik ga dus echt alles vertalen, dit heb ik nog niet echt gezien bij een RP script. Ik ben misschien ook van plan om de Moderntopia script te gebruiken als basis. Dit moet ik nog zien. Dus, is er interesse? Ja of nee? Tips zijn ook van harte welkom. - The Negotiator Reageren
jorD1 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Ik heb wel eens een vertaalt script gezien. Was niet zo heel leuk. En ook wel eens in een litouwse server een script waarbij je moest zeggen of je engels of litouws was zodat je /help in je favo taal kreeg. Dat lijkt me beter dan krijg je teminste ook buitenlanders. Bewerkt: 22 februari 2009 door jorD1 Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb wel eens een vertaalt script gezien. Was niet zo heel leuk.En ook wel eens in een litouwse server een script waarbij je moest zeggen of je engels of litouws was zodat je /help in je favo taal kreeg. Dat lijkt me beter dan krijg je teminste ook buitenlanders. als je dan tog bezig bent doe dan nederlands,engels,duits, etc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.