Steves Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Hey mensen Ik heb een Amd Athlon X2 Dual Core 5200+ 2.00gb Ram(Ecc) Met een Geforce Xfx 8800 Gtx kaart in en een M2N32 WS Professional moederbord En Gta draait af en toe goed maar meestal slecht met schokken mijn pc moet dat spel toch gemakkelijk aan kunnen op het aller laagste kwaliteit toch zeker weet iemand het probleem? Mijn processor draait meestal op 95% en de andere ook Ram is denk ik ongeveer 60 procent en pc word best warm wat logisch is Mvg Davy Stevens Bewerkt: 22 februari 2009 door Steves Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 GTA IV consumeert heel veel van je processor, practisch gezien red je het niet zonder schokken met een Athlon X2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jespercool Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 ik red het mestaal wel maar met bijna geen of heel weinig schokken ik heb een AMD athlon X2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jespercool Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 ik red het mestaal wel maar met bijna geen of heel weinig schokken ik heb een AMD athlon X2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steves Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 dat kan toch niet dat iv zoveel verbruikt nfs undercover is een veel zwaarder spel en kan ik 100% open spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 geforce werkt niet lekker met amd of je neemt intel met geforce video kaart of je neemt amd met een atie video kaart ik snap het ook niet echt want ik kan ook Gta IV draaien op een intel E6750 duo ik draai hem dan op medium werkt prima Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 dat kan toch niet dat iv zoveel verbruiktnfs undercover is een veel zwaarder spel en kan ik 100% open spelen NFS Undercover zwaarder dan GTA IV? GTA IV is zwaarder dan Crysis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Klopt. In de regel is het zo dat als je IV kunt spelen, je ook Crysis aan kunt. Al vraagt Crysis echt wel heel veel van je videokaart. Maar die schoken komen denk ik niet van je processor. Lichtere AMD processor kunnen het spel ook schokvrij spelen. Zet de instellingen eens een tikkie terug. Als je het spel te hoog hebt staan gaat het spel inderdaad schoken. Maar op low/medium moet voor die processor geen groot probleem zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steves Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 ja maar gaat niet meer achter uit Soms is het dat het spel 100% werkt en dan zet ik uit half uur later opnieuw opstarten het spel en niks alleen maar schokken Hoe kan dat ? Klopt. In de regel is het zo dat als je IV kunt spelen, je ook Crysis aan kunt. Al vraagt Crysis echt wel heel veel van je videokaart.Maar die schoken komen denk ik niet van je processor. Lichtere AMD processor kunnen het spel ook schokvrij spelen. Zet de instellingen eens een tikkie terug. Als je het spel te hoog hebt staan gaat het spel inderdaad schoken. Maar op low/medium moet voor die processor geen groot probleem zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.