otters222 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Hallo, Ik ben bezig met de missie 'The Snow Storm' op mijn XBOX360. Alleen, ik weet niet waar de coke is die ik moet ophalen. Kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 De Coke kan je helemaal rechtsachter het gebouw vinden, voor de duidelijkheid een filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Het beste kun je achterlangs het gebouw lopen. Daar vind je een ladder. Als je daar opklimt, en je gooit wat granaten, kun je zo al een heleboel mensen killen. En op die manier ben je trouwens ook nog eens sneller bij de Coke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 dat filmpje is idd wel handig maar volgens mij staat het ook op die kaart maar als je de coke hebt gewoon gelijk naar buiten lopen en schiet iedere politie die je ziet dood en ren als je buiten bent naar een auto en rij naar de eerste pay`n spray die je ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Tip: Zet een snelle voertuig zoals een Comet, Infernus, Turismo etc. voor het gebouw. Dan kan je snel vluchten voor de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Of ga als je bij Elizabeta bent geweest, eerst naar Helitours, jat een Maverick, en zet die bij de marker. Dan kun je meteen wegvliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.