Jump to content

Battlefield: Vietnam hulp gezocht.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Als ik Battlefield: Vietnam opstart, is alles normaal. Ik wil dan meestal multiplayer gaan doen. Ik klik op de knop ''Multiplayer'' en ik kies een server. Dan start hij op zoals het hoort, maar daarna krijg ik het volgende:

''Wrong version!

Do you want to update?

Yes

No

''

Ik klik dan op ''Yes'', en dan komt er te staan: ''Looking for Updates''...

Als ik met mijn muis heen- en weer ga, dan laat hij een soort spoor achter. Buiten dat, dat ''Looking for updates'' blijft maar staan, en er gebeurt niks.

Zie hieronder voor wat informatie over mijn exemplaar:

Versie: 1.0

Console: PC

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Geplaatst:
Hallo,

Als ik Battlefield: Vietnam opstart, is alles normaal. Ik wil dan meestal multiplayer gaan doen. Ik klik op de knop ''Multiplayer'' en ik kies een server. Dan start hij op zoals het hoort, maar daarna krijg ik het volgende:

''Wrong version!

Do you want to update?

Yes

No

''

Ik klik dan op ''Yes'', en dan komt er te staan: ''Looking for Updates''...

Als ik met mijn muis heen- en weer ga, dan laat hij een soort spoor achter. Buiten dat, dat ''Looking for updates'' blijft maar staan, en er gebeurt niks.

Zie hieronder voor wat informatie over mijn exemplaar:

Versie: 1.0

Console: PC

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Download de hoogste patch op deze pagina volgens mij is dat de bovenste.

http://www.ea.com/official/battlefield/vie...=demo_editorial

Geplaatst:

Ik krijg nu niet meer ''Wrong version''. Maar, ik krijg nu constant ''Failed to connect to server'', en dat ik Punkbuster AAN moet zetten.

Probleem is dat ik Punkbuster niet op Enabled kan doen, dan krijg ik ''Couldn't enable punkbuster, visit .... for more information''

Wat nu?

Geplaatst:

Ik kan online, alleen ik heb de WW2 mod voor BF: Vietnam gedownload, hoe zorg ik dat deze mod werkt in Singleplayer en/of in multiplayer?

Geplaatst:
Ik kan online, alleen ik heb de WW2 mod voor BF: Vietnam gedownload, hoe zorg ik dat deze mod werkt in Singleplayer en/of in multiplayer?

Wordt het niet eens tijd om een handleiding(readme file) te gaan lezen?

Geplaatst: (bewerkt)

als je vietnam opstart dan hoort er als het goed is iets met versions te staan

ik zal wel ff kijken.

klik op options en dan costum game daar zie je je versie van bf vietnam en je mods dubbel klik op de mod om de mod te starten.

hulp.png

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Geplaatst:

als je vietnam opstart dan hoort er als het goed is iets met versions te staan

ik zal wel ff kijken.

klik op options en dan costum game daar zie je je versie van bf vietnam en je mods dubbel klik op de mod om de mod te starten.

hulp.png

Ow, ik dacht al, wat is dat. Dank u :puh:

Nog één vraag:

Waar kan ik veel & goede mods downloaden?

*Ik heb het al gevonden*

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

De problemen die je met battlefield had waren niet zo moeilijk, en het is gelukkig al opgelost. Nu heb ik zelf heel erg weinig Battlefield Vietnam gespeeld, maar mocht je eventueel nog problemen krijgen met punkbuster dan weetje je denk ik wel wat je moet dan evenbalance pbsetup.exe downloaden game opzoeken en hij update hem automatisch ^_^

Geplaatst:

ja battle field vietnam is goed spel jammer dan beetje dood gebloed is heb nog wel ene hele stapel maps en ja zijn er nog wel rankings rooms er voor anders is niet zo leuk heb je toch nodig om hier en daar rank opomhoog te krijgen :)

moet zelf wel weer die hele pack terug installeren op deze pc alle battlefield en mohaa's

blijft toch de betere 3d knaller zelfs nog beter dan gta4 ,

Geplaatst:

Beter als GTA IV zou ik zo niet willen zeggen, Ik denk dat GTA IV een goeie game is, Maar smaken verschillen. Toch ben ik een echte battlefield fan. Dus over battlefield zal je me helemaal geen kritiek horen geven. Als het om de game zelf gaat (gameplay enzovoort) Tuurlijk kunnen er ook aan Battlefield dingen beter, maar je moet games wel gescheiden houden van elkaar. Niet dat battlefield op Call of Duty of MOHAA gaat lijken, want dat zou de gameplay er verminderen naar mijn mening in Battlefield.

Wat ik mij af vroeg aan de post hierboven. Waarom staat er bij jou in het Groot en Rood Battlefield? het lijkt alsof je wil aangeven dat er iets niet goed gespelt is omdat je er ook een spatie tussen hebt.....

De problemen die je met battlefield had waren niet zo moeilijk, en het is gelukkig al opgelost. Nu heb ik zelf heel erg weinig Battlefield Vietnam gespeeld, maar mocht je eventueel nog problemen krijgen met punkbuster dan weetje je denk ik wel wat je moet dan evenbalance pbsetup.exe downloaden game opzoeken en hij update hem automatisch ^_^

Ik snap die site niet eens, hoe en waar moet ik het downloaden?

Medal_Crusader: Je schrijft het zo; Battlefield: Vietnam. En niet Battle field vietnam. ;)

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...