FireFighter Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Het ''Punkbusterprobleem'' is inmiddels opgelost. Iedereen bedankt voor de hulp! Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Beter als GTA IV zou ik zo niet willen zeggen, Ik denk dat GTA IV een goeie game is, Maar smaken verschillen. Toch ben ik een echte battlefield fan. Dus over battlefield zal je me helemaal geen kritiek horen geven. Als het om de game zelf gaat (gameplay enzovoort) Tuurlijk kunnen er ook aan Battlefield dingen beter, maar je moet games wel gescheiden houden van elkaar. Niet dat battlefield op Call of Duty of MOHAA gaat lijken, want dat zou de gameplay er verminderen naar mijn mening in Battlefield. Wat ik mij af vroeg aan de post hierboven. Waarom staat er bij jou in het Groot en Rood Battlefield? het lijkt alsof je wil aangeven dat er iets niet goed gespelt is omdat je er ook een spatie tussen hebt..... nee hoor ik heb het fout bedoel er niets mee ben meer weg van battlefield games dan gta4 zeker multieplay van gta4 valt me nu zo veel tegen met al die carspammers en cheater dan de plezier voor mij totaal weg is bij battle field kan je ze teminste nog bannen maar in gta4 totaal geen bescherming voor spelers die gewoon normal willen spelen zonder cheat en carspamming... Bewerkt: 23 februari 2009 door Medal_Crusader Reageren
FireFighter Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik heb geen crosshairs bij de wapens zoals de M16 enz. Hoe is dat te verhelpen? Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik heb geen crosshairs bij de wapens zoals de M16 enz. Hoe is dat te verhelpen? als goed is moet er ergens in het menu zo van het beeld aanpassen voor de radar en crosshair kleuren aantepassen en ja heb spel al weer geen 3 jaar meer gespeelt , moet het maar weer eens gaan installeren op deze pc maarja zit op me uitgeleende battle field 1942 te wachten zodat het allemaal er op kan zetten weer , en me server weer voor battle field ga gebruiken inplaats voor gta4 want die gaat er nu af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.