Jump to content

Help Niet verzenden Rapport verzenden wat moet ik doen


GtaSaLover

Recommended Posts

Hallo ik heb een groot probleem met myn gta sa als k het opstart dan staat er niet verzenden en rapport verzenden wat moet ik doen ik heb het helemaal niet geupdate ik heb het spel nieuw gekocht ik ging het eerste keer spelen toen lukte het toen deed ik het dicht en volgende dag ging ik weer spelen stond er opeens rapport verzenden niet verzenden weet iemand meschien wat ik moet doen heel eg bedankt als je een plossing ervoor weet

Link to comment
Delen op andere websites

Zet eerst de grootte van het lettertype wat kleiner en probeer hem dan is als administrator uit te voeren en als dat niet werkt kan je nog de compatibiliteit op XP zetten :cya:

>>> Door _KoE_Mzungu: Als jij je stoort aan zijn lettertype, waarom quote je hem dan? :cab: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor foutmelding krijg je dan? Ik neem aan dat er meer in staat dan alleen niet verzenden - verzenden ^^

er staat:

Gta_sa.exe

in gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

________________________________________________________________________________

_

U was bezig met een bewerking. deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel microsoft over dit probleem.

We have created an error report that you can send to us. we will treat this report as confidential and anonymous.

als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klikt u hier.

Rapport verzenden Niet verzenden

Link to comment
Delen op andere websites

Volg eerst eens even >>deze tutorial<<, misschien dat je daarmee jezelf van antwoord kan voorzien.

luister ik heb het zelfde probleem als ik hem uitvoer als administrator staat er ook excus voor het ongemak en met dat turtoil ben k neit echt verder opgeschoten mn pc heeft het altijd gedaan emt gta sa alleen soms zie ik de mensen wat slecht door mn video kaart kut ding XD ik wil gta sa echt weer spelen ik had de 100% gta sa mod gemaakt nl vertaling enz nu is alles weg tis net alsof ik dood ben nu help me f help van alles geprobeerd, opniuwe instaleren, mods verwijdern, gta sa map verwijderen enz :N help??? reageer snel plzzz wil spelen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volg eerst eens even >>deze tutorial<<, misschien dat je daarmee jezelf van antwoord kan voorzien.

luister ik heb het zelfde probleem als ik hem uitvoer als administrator staat er ook excus voor het ongemak en met dat turtoil ben k neit echt verder opgeschoten mn pc heeft het altijd gedaan emt gta sa alleen soms zie ik de mensen wat slecht door mn video kaart kut ding XD ik wil gta sa echt weer spelen ik had de 100% gta sa mod gemaakt nl vertaling enz nu is alles weg tis net alsof ik dood ben nu help me f help van alles geprobeerd, opniuwe instaleren, mods verwijdern, gta sa map verwijderen enz :N help??? reageer snel plzzz wil spelen :duh:

Is idd vervelend. Wat bij mij zo te binnen schiet, misschien ligt het wel aan je cd? Krasjes enzo? En anders zijn misschien je drivers van je videokaart verouderd, dus die zou je nog kunnen update ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Is idd vervelend. Wat bij mij zo te binnen schiet, misschien ligt het wel aan je cd? Krasjes enzo? En anders zijn misschien je drivers van je videokaart verouderd, dus die zou je nog kunnen update ^^
ja mn oc is inderdaad wel erg oud :N maar goed hij deed het een tijdje geleden nog toch zal k f een nieuwe gta sa cd kopen ik speel het spel al vanaf het uit was :) san andreas is gewoon het spel met de beste gameplay! ik had wel eens vaker dat het aan mn cd lag michien nu weer althans er zitte niet veel krasse op maar je weet het maar nooit

>>> Door _KoE_Mzungu: Quote alleen datgene waarop je wilt reageren, complete quote-piramides maken het topic onoverzichtelijk.<<<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Onnodige quotes verwijdert.
Link to comment
Delen op andere websites

ja mn oc is inderdaad wel erg oud :N maar goed hij deed het een tijdje geleden nog toch zal k f een nieuwe gta sa cd kopen ik speel het spel al vanaf het uit was :) san andreas is gewoon het spel met de beste gameplay! ik had wel eens vaker dat het aan mn cd lag michien nu weer althans er zitte niet veel krasse op maar je weet het maar nooit
Gelukkig is Gta Sa niet zo duur meer ^^ Hopelijk doet je nieuwe cd het dan wel en anders moet je maar even je drivers proberen te update :)

>>> Door _KoE_Mzungu: Quote alleen datgene waarop je wilt reageren, complete quote-piramides maken het topic onoverzichtelijk.<<<

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Onnodige quotes verwijdert.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...