Jump to content

The lost and damned OPSTARTEN


jobiscky

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb problemen om the lost and damned op te starten via de xbox.

De allereerste keer dat ik the lost and damned opstarte vroeg hij of ik gta IV wilde spelen of the lost and damned.

maar nu doet hij dat niet meer, Hij start nu gewoon direct gta IV op en dan moet ik mijn safe game van the lost and damned laden, En dan pas kan ik het spelen.

weet iemand hoe ik The lost and damned gelijk kan starten zonder eerst gta IV te moeten starten?

ALVAST BEDANKT.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb problemen om the lost and damned op te starten via de xbox.

De allereerste keer dat ik the lost and damned opstarte vroeg hij of ik gta IV wilde spelen of the lost and damned.

maar nu doet hij dat niet meer, Hij start nu gewoon direct gta IV op en dan moet ik mijn safe game van the lost and damned laden, En dan pas kan ik het spelen.

weet iemand hoe ik The lost and damned gelijk kan starten zonder eerst gta IV te moeten starten?

ALVAST BEDANKT.

Verwijder alle savegame die je nu hebt

Dat zou moeten werken

en daarna de autosave functie uitschakelen

Link to comment
Delen op andere websites

Met andere woorden, het kan niet apart verder worden opgestart. Maar als je je TLAD hebt gesaved, en je sluit GTA af, en start hem weer op, pakt hij automatisch je laatst gesavede game. Dus no probs toch? Of bedoel je iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...