jobiscky Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Hallo, Ik heb problemen om the lost and damned op te starten via de xbox. De allereerste keer dat ik the lost and damned opstarte vroeg hij of ik gta IV wilde spelen of the lost and damned. maar nu doet hij dat niet meer, Hij start nu gewoon direct gta IV op en dan moet ik mijn safe game van the lost and damned laden, En dan pas kan ik het spelen. weet iemand hoe ik The lost and damned gelijk kan starten zonder eerst gta IV te moeten starten? ALVAST BEDANKT. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thelostgta Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 Hallo,Ik heb problemen om the lost and damned op te starten via de xbox. De allereerste keer dat ik the lost and damned opstarte vroeg hij of ik gta IV wilde spelen of the lost and damned. maar nu doet hij dat niet meer, Hij start nu gewoon direct gta IV op en dan moet ik mijn safe game van the lost and damned laden, En dan pas kan ik het spelen. weet iemand hoe ik The lost and damned gelijk kan starten zonder eerst gta IV te moeten starten? ALVAST BEDANKT. Verwijder alle savegame die je nu hebt Dat zou moeten werken en daarna de autosave functie uitschakelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Met andere woorden, het kan niet apart verder worden opgestart. Maar als je je TLAD hebt gesaved, en je sluit GTA af, en start hem weer op, pakt hij automatisch je laatst gesavede game. Dus no probs toch? Of bedoel je iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.