lorrefcb Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik weet hier niet veel van, maar hoe kan je online fifa 09 spelen op een PS2 (de kleine, betere versie). Grtzz Reageren
Thelostgta Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik weet hier niet veel van, maar hoe kan je online fifa 09 spelen op een PS2 (de kleine, betere versie).Grtzz Het spijt me maar dit is simpelweg niet meer mogelijk Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik weet hier niet veel van, maar hoe kan je online fifa 09 spelen op een PS2 (de kleine, betere versie).Grtzz Het is wel mogelijk Ik heb de 'dikke' ps2, en om op die versie online te kunnen, moet je een netwerkadapter en een Ethernet kabel hebben. Maar omdat jij de 'slimline' hebt, zit die netwerkadapter er al ingebouwd. Als het goed is zit er aan de achterkant van jou PS2 een 'gat' waar je je Netwerkkabel in kan pluggen. Doe de kabel in je PS2, en in je modem van het internet Dan ff een account aanmaken en klaar Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Het is wel mogelijk Ik heb de 'dikke' ps2, en om op die versie online te kunnen, moet je een netwerkadapter en een Ethernet kabel hebben. Maar omdat jij de 'slimline' hebt, zit die netwerkadapter er al ingebouwd. Als het goed is zit er aan de achterkant van jou PS2 een 'gat' waar je je Netwerkkabel in kan pluggen. Doe de kabel in je PS2, en in je modem van het internet Dan ff een account aanmaken en klaar Het is niet mogelijk.. In de voorgaande versies van FIFA kon je inderdaad online spelen op de PS2, maar sinds het laatste deel (09) hebben ze deze functie jammer genoeg weggelaten. Op de andere consoles kan je natuurlijk wel nog altijd online gamen. Toch nog veel plezier met FIFA 09! Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Het is wel mogelijk Ik heb de 'dikke' ps2, en om op die versie online te kunnen, moet je een netwerkadapter en een Ethernet kabel hebben. Maar omdat jij de 'slimline' hebt, zit die netwerkadapter er al ingebouwd. Als het goed is zit er aan de achterkant van jou PS2 een 'gat' waar je je Netwerkkabel in kan pluggen. Doe de kabel in je PS2, en in je modem van het internet Dan ff een account aanmaken en klaar Het is niet mogelijk.. In de voorgaande versies van FIFA kon je inderdaad online spelen op de PS2, maar sinds het laatste deel (09) hebben ze deze functie jammer genoeg weggelaten. Op de andere consoles kan je natuurlijk wel nog altijd online gamen. Toch nog veel plezier met FIFA 09! Oh oke, sorry dan voor de verkeerde info Maar ik had FIFA 07 en 08 op de ps2 online gedaan, was ook altijd leuk Maar ik vind het wel raar dat ze het hebben weggelaten Reageren
dynastus Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Het is wel mogelijk Ik heb de 'dikke' ps2, en om op die versie online te kunnen, moet je een netwerkadapter en een Ethernet kabel hebben. Maar omdat jij de 'slimline' hebt, zit die netwerkadapter er al ingebouwd. Als het goed is zit er aan de achterkant van jou PS2 een 'gat' waar je je Netwerkkabel in kan pluggen. Doe de kabel in je PS2, en in je modem van het internet Dan ff een account aanmaken en klaar Het is niet mogelijk.. In de voorgaande versies van FIFA kon je inderdaad online spelen op de PS2, maar sinds het laatste deel (09) hebben ze deze functie jammer genoeg weggelaten. Op de andere consoles kan je natuurlijk wel nog altijd online gamen. Toch nog veel plezier met FIFA 09! Oh oke, sorry dan voor de verkeerde info Maar ik had FIFA 07 en 08 op de ps2 online gedaan, was ook altijd leuk Maar ik vind het wel raar dat ze het hebben weggelaten ps2 is *dood* dit waren z'n stuiptrekkingen. Gewoon omdat de ps2 is vervangen. Reageren
lorrefcb Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Het is wel mogelijk Ik heb de 'dikke' ps2, en om op die versie online te kunnen, moet je een netwerkadapter en een Ethernet kabel hebben. Maar omdat jij de 'slimline' hebt, zit die netwerkadapter er al ingebouwd. Als het goed is zit er aan de achterkant van jou PS2 een 'gat' waar je je Netwerkkabel in kan pluggen. Doe de kabel in je PS2, en in je modem van het internet Dan ff een account aanmaken en klaar Het is niet mogelijk.. In de voorgaande versies van FIFA kon je inderdaad online spelen op de PS2, maar sinds het laatste deel (09) hebben ze deze functie jammer genoeg weggelaten. Op de andere consoles kan je natuurlijk wel nog altijd online gamen. Toch nog veel plezier met FIFA 09! Oh oke, sorry dan voor de verkeerde info Maar ik had FIFA 07 en 08 op de ps2 online gedaan, was ook altijd leuk Maar ik vind het wel raar dat ze het hebben weggelaten ps2 is *dood* dit waren z'n stuiptrekkingen. Gewoon omdat de ps2 is vervangen. Oej; Welja, ik meen mij te herinneren dat die functie wel stond in fifa 07 maar had het nog niet gevonden in fifa 09. Wel spijtig maarja. Niets aan te doen Bedankt voor de reacties. Grtzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.