Ophion Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Hallo, ik heb een nieuw mobieltje gekocht, namlijk de 533 van Vodafone. Ik heb ook een spel gedownload op mijn computer, en dat is een JAD + een JAR bestand. Nu heb ik een probleem, want als ik via bluetooth de JAD bestand verstuur zegt hij "dit object wordt niet ondersteund" en hetzelfde bij het JAR bestand. Dit is volgensmij omdat hij één bestand mist. Hoe kan ik twee bestanden oversturen voordat hij hem opend? Want als hij over is gekomen opent hij hem meteen, en wordt verwijdert omdat het niet wordt ondersteund. Vriendelijk bedankt, Jeroen.
.NightFlower Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Ik weet het niet zeker, maar er zijn wel telefoons die dat soort bestanden idd niet ondersteunen. Volgens mij is dit expres door de fabrikant zo gemaakt, juist omdat ze willen dat jij die spelletjes via hun provider of iig tegen betaling download...
.Senne Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Is inderdaad beveiliging. Zoek eens op het net of het te omzeilen is...
Jowx Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Ik begrijp er niet veel van, maar het heeft veel weg van minder legale zaken.. Uitleg graag per PB, tot die tijd komt hier een slotje op.
Recommended Posts