Timske Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Hoe kan ik zo'n stem maken: Reageren
K.O. Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Jij hebt Audacity nodig. In dit programma moet je de opname importeren en dan middels het toepassen van verschillende effecten kun je je stem aardig aanpassen. Met het 'GVerb' effect, het 'Phaser' effect en enkele filters zou je al iets moeten kunnen berijken. Gewoon een beetje klungelen met alle functies en schuifjes tot je een beetje een gewenst resultaat hebt. Anders kun je misschien nog wel ergens een plugin vinden op internet die alles automatisch doet, maar die ben ik nog niet tegengekomen. Bewerkt: 22 februari 2009 door K.O. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 ReadPlease heeft deze stem ook, en praat op ongeveer dezelfde manier.. Volgens mij is het daarmee gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.