hommelkip Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 hoi, Ik zag op youtube een mod voor gta sa die de graphix heel mooi maken. Dat de auto's glimmen etc. Ik weet niet of jullie het kennen maar het heet: ENBSeries graphics mod. Ik had alles gedaan hoe het moet dat weet ik 100% zeker. Ik denk dat het dus aan me graphix kaart ligt in me computer. Als je alles had gedaan om de mod te installeren zou je als je het spel opstart op shift+f12 moeten drukken. dat doe ik en er gebeurt neits. het werkt gewoon niet. want als ik dat indruk slaat me spel af. en er stond ook dat je de goede gfx card moest hebben dus ik dnek dat het daar aan ligt mijn videokaart: RADEON 9200 PRO Family (Microsoft Corporation) Maar bestaat er ook zo een mod waar je niet zo een hoge kaart voor nodig heb? BB, hommelkip xD Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Je grafische kaart is te verouderd om de ENBSeries te kunnen draaien. Kijk of dit wat voor je is. Mvg, Flitskikker Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Zet sommige opties uit die veel kracht nodig hebben zoals SM3, SSAO en die shit. Reageren
hommelkip Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Zet sommige opties uit die veel kracht nodig hebben zoals SM3, SSAO en die shit. Ik weet niet wat dat is en waar ik het kan vinden, maar doet hij het dan wel met mijn kaart? Reageren
keessie Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 (bewerkt) ik weet niet zeker of hij het doet op jou kaart want de readme begint vanaf 9500 en jouwe is 9200 verder heb ik ook zo'n soort probleem alleen bij mij lagt hij heel erg heeft iemand een goede instelling die niet lagt? hij lagt nu niet meer maar alle voertuigen blijven van kleur verwisselen zodat de glans er heel even is en dan weer weg :S grz Bewerkt: 7 maart 2009 door keessie Reageren
Dastard Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 De RAEDON videokaarten zijn niet geshickt voor Hd etc. Koop nVIDIA. Reageren
hommelkip Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 De RAEDON videokaarten zijn niet geshickt voor Hd etc.Koop nVIDIA. Ok thanks Reageren
keessie Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 De RAEDON videokaarten zijn niet geshickt voor Hd etc.Koop nVIDIA. waarom staat er in de readme van enb dat het wel kan met radeon? grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.