Donald F. Duck Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Als ik in Firefox een bestand van een paar MB wil downloaden (exe), gaat hij soms vasthangen op het einde. Dan zegt hij dat hij nog een paar seconden moet, balk is bijna vol, en dan moet ik de download opnieuw starten, dit dan een paar keer soms. Is er een manier om dit te verhelpen? PS: Ik heb geen add-ons wat iets met downloads of het downloadscherm doen. Edit: Ik ben vergeten te zeggen dat als ik hem pauzeer en weer herstart, dat het downloadscherm dan zegt dat het downloaden onmogelijk is omdat het PART bestand onleesbaar is (ofzo). Dan staat er een mooie Mislukt. Edit2: De precieze error is dat het bronbestand niet gelezen kan worden (terwijl ik ervoor alles binnenkrijg). Edit3: Dit is blijkbaar ook bij Internet Explorer. Edit4: Opgelost, ik heb IE erg lang laten lopen Bewerkt: 22 februari 2009 door Donald F. Duck Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 dit komt omdat waarschijnlijk je download scherm erg vol is, dit neemt enorm veel geheugen in beslag wat vastlopers veroorzaakt, hij loopt niet echt vast, klik 2 keer op het scherm kort na elkaar en hij zal wit worden, na een paar minuten herstelt hij gewoon weer. Wis dus gewoon de inhoud van dit scherm Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Wat bedoel je met erg vol? Dat er veel bestanden in staan? Hij is op het moment compleet leeg (op een download na waar ik nu mee bezig ben). Ik weet al van het wit, maar dan hangt mijn Firefox zelf ook vast... Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 ik heb denk de oplossing ccleaner Hier te downloaden kijk wel even wat je presies verwijderd dus ff goed door lezen in de lijst wat je slecteert en wat niet zie je van zelf wel Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Wat moet ik er dan mee doen/verwijderen? BTW: Ik heb IE lang laten lopen en ik had hem toch nog binnengekregen. Toch bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.