Jump to content

NYPD Sirene

Ital

Recommended Posts

Hi,

Zelf heb ik een aantal jaren in New York gewoond, West 44th street om precies te zijn (vlak bij Times Square). Een hele mooie plek! Waar ik altijd nog goosebumps van krijg is als er een FDNY truck of de NYPD komt langs racen.

GTA IV hebben ze mooi gedaan, alleen toch enigszins jammer dat de sirene niet helemaal klopt van enkele emergency cars. Vooral de sirene van de NYPD klopt niet helemaal.

Nu heb ik dus de 'echte' sirene (3 .wav files), is er een mogelijkheid om die te veranderen?

Regards,

Ital

Delen op andere websites

Dit hoort bij het gedeelte van Modding ->klik<-

Toch geef ik je groot gelijk, Ik woon of woonde dan wel niet in Amerika, maar ik ben wel een 112 liefhebber en ik merk dat van de sirenes geen barst klopt. Dit is natuurlijk erg jammer, Maar ik geloof dat alle sirenes net als in GTA San Andreas het zelfde zijn. Als je die van Politie verandert dan verander je ook die van de brandweer en ambulance! Ik heb nog niet in de bestanden van GTA IV gezeten dus ik zou niet weten hoe het moet, Misschien dat iemand anders je hiermee wil helpen ^_^

Bewerkt: door Sa_bulldog
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...