dafcor Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Hallo allemaal met deze missie kom ik er echt niet uit ben nu al zoveel keer van de helikopter af gevallen toen ik onder de heli was zodat ik de slee kon pakken of was telaat zodat ik niet onder de heli kon komen met de spiedboot dat het niet meer leuk is denk dat ik het wel 30 keer geprobeerd hebt. Zit nu op 65,55 % Mn vraag is wie wil mij helpen met deze missie zodat ik weer verder kan. Groeten Dafcor Bewerkt: 22 februari 2009 door dafcor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) Ik denk dat je gewoon harder moet varen, en vaker en sneller drukken om in de heli te komen, misschien dat je hier en hier wat goeie info vindt. Bewerkt: 22 februari 2009 door JonGravelli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 is gewoon ene hoop keer shift gebruiken om aan boord te klimmen en dan levend aankomen , tijdens die rit de raketen ontwijken en zo vol houden tot aan het vrijheidbeeld [/font] maarja er zijn 2 soorten einde weet niet welke je genomen heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.