Jump to content

Indrukwekkend Werkje met Paint


NickyHendriks

Recommended Posts

Lezers,

De Mona Lisa ken je vast wel. MS.Paint denk ik ook wel. Je zou denken dat als je beide samenvoegt een blokkerig werkje zal krijgen. Nou het lid EclecticAsylumArt van Youtube haalt het maximale uit paint om een vernuftig staaltje Paint werk neer te zetten. Hij maakt namelijk de Mona Lisa in Paint. Het resultaat is zoals ik al zei prachtig. Hij heeft in het filmpje zelfs een uitleg gemaakt hoe je dit maakt. Kijk maar eens hier:

http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU

Hoe je het ook wilt namaken. Je kunt lang proberen. Tenminste denk ik. In de uitleg gaat alles snel. Maar dat is denk ik speciaal gedaan zodat je anders geen uren zit te kijken.

Wat vinden jullie van dit werk? Ik vind het werkelijk prachtig. -Matthijs- geloofd niet dat het met een Computer muis is gemaakt maar met het zekere Wacom Tablet. Dit is een touchscreen waarmee je dus kan tekenen in bijvoorbeeld Paint.

Met Vriendelijke Groeten,

Zamg0d1

Link to comment
Delen op andere websites

Die plaatje werkt niet.

Je bedoeld deze plaatje

Eigenlijk wel hoor. Klik maar eens!

Ontopic: Had het filmpje al eens gezien, en het is onbegrijpelijk. Je zou bijna zeggen dat de Leonardo ook Paint gebruikte ipv olieverf :7

Had gekund :Y Maar toch vind ik dit resultaat bijna hetzelfde als die van Leonardo. Davinci was het toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Die plaatje werkt niet.

Je bedoeld deze plaatje

Eigenlijk wel hoor. Klik maar eens!

Ontopic: Had het filmpje al eens gezien, en het is onbegrijpelijk. Je zou bijna zeggen dat de Leonardo ook Paint gebruikte ipv olieverf :7

Had gekund :Y Maar toch vind ik dit resultaat bijna hetzelfde als die van Leonardo. Davinci was het toch?

Nee, Di Caprio... ;)

@Hierboven, wauw... hier kan het topiconderwerp in de verste verte niet aan tippen

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het filmpje ook even gezien. Ik moet zeggen dat het nou niet echt de perfecte ''tutorial'' is, maar je kan wel zien dat je met paint hele mooie dingen kan maken. Natuurlijk gaat hier wel heel veel tijd in zitten, maar je kan dus zien dat het hem wel waard is. Maarja aan de andere kant denk ik weer.. wat mensen allemaal wel niet doen voor een beetje vieuws op youtube :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow shit, dat is vet. Vooral die achtergrond is knap gedaan, ik wilde een beetje vooruit spoelen in het filmpje, en toen stond de achtergrond er plotseling, bleek dat hij die in 30 seconden had gemaakt. Ik ben wel benieuwd hoelang hij er over had gedaan als hij een ander teken programma had gebruikt, en of het resultaat dan wel hetzelfde was.

...Paint gebruik ik slecht om af en toe bestandformaten te veranderen...

Ja, ik ook. Of om m'n Print Screen op te slaan :puh:

@Hieronder:

Ah, ik had me verkeerd uitgedrukt, maar vergeleken de rest deed hij de achtergrond wel snel :puh:

Bewerkt: door Tjerk
Link to comment
Delen op andere websites

:O

Nooit gedacht dat dit mogelijk was met Paint...

Hoewel ik moet toegeven dat deze "Leonardo di Paintio" niet echt een leven heeft... Wie doet dit nu?

Bovendien heeft hij 2½ uur lang paint opgenomen. Dat is zeker weten een groot .avi bestand geworden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek bij YouTube naar 'Paint Art' en je komt duizenden van dit soort filmpjes tegen. Deze Mona Lisa is nog niet eens zo heel bijzonder met alles wat je tegenkomt. Natuurlijk nog steeds wel knap, zelf zou ik het niet kunnen. (Heb er het geduld ook niet echt voor.)

Een redelijk oud en populair fenomeen, die paint art, en ik vraag me dan ook af of het nut heeft om een topic te maken dat slechts één voorbeeld eert. Kijk bijvoorbeeld eens naar

of zoek verder naar andere filmpjes. Geweldig gedetailleerde tekeningen allemaal.
Link to comment
Delen op andere websites

Had het ook al eens gezien, en ik weet haast wel zeker dat het met een tablet is gemaakt. Vooral als je prof bent kun je er hele mooie dingen mee maken.

Er staan nog veel meer filmpjes op youtube van ms paint creatie's

zo wordt hier een psp 1000 getekend:

en HIER staan nog veel meer filmpjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...