Jump to content

Indrukwekkend Werkje met Paint


NickyHendriks

Recommended Posts

Heb het filmpje ook even gezien. Ik moet zeggen dat het nou niet echt de perfecte ''tutorial'' is, maar je kan wel zien dat je met paint hele mooie dingen kan maken. Natuurlijk gaat hier wel heel veel tijd in zitten, maar je kan dus zien dat het hem wel waard is. Maarja aan de andere kant denk ik weer.. wat mensen allemaal wel niet doen voor een beetje vieuws op youtube :duh:

Jep je hebt eigenlijk alleen iets nodigs als een rickroll voor 15 miljoen views in een paar maanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het filmpje ook even gezien. Ik moet zeggen dat het nou niet echt de perfecte ''tutorial'' is, maar je kan wel zien dat je met paint hele mooie dingen kan maken. Natuurlijk gaat hier wel heel veel tijd in zitten, maar je kan dus zien dat het hem wel waard is. Maarja aan de andere kant denk ik weer.. wat mensen allemaal wel niet doen voor een beetje vieuws op youtube :duh:

Haha, hij doet het niet voor de views. Hij doet het om te laten zien wat hij kan, en hoe de mensen de Mona Lisa kunnen tekenen. Al is dat wel érg moeilijk. :Y Btw, dit heb ik getekend:

01-Mona-Lisa--Duckomenta.jpg

Prachtig toch! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, erg knap als je dat kunt in Paint. Dat gaat mij nooit van mijn leven lukken, maakt niet uit of ik het met zo'n bord doe, of met de muis. Moet je voorstellen, heb je twee uur aan die Mona Lisa gewerkt, valt je pc uit. Of druk je hem perongeluk weg zonder op te slaan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...