mrtuning Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 ik heb een vraagje 2 zelfs ik heb in een paar fotos gezien. met niko die vinger handschoen aanhad. hoe kom ik hier aan. of is die alleen in schreenshot en in beta?. en dan vraag 2 ik zag in trailer 2 dat niko in een limo zat net als een taxi is het echt zo dat je die kan bestelen of zo net als een taxi? Reageren
joppie Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Vraag 1: Zie hier Vraag 2: Nee, dit kan niet. Reageren
mrtuning Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 Vraag 1: Zie hierVraag 2: Nee, dit kan niet. mooi handig heb hem op xbox Reageren
Gta Bram Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 De handschoenen kan je niet krijgen in de gewone versie van IV ( Van TLATD weet ik niet ) En die limo kun je ook niet bestellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.