Jump to content

weet iemand wie dit is?


ditmar154

Recommended Posts

weet iemand wie dit is

heb hele story lijn uitgespeeld maar heb deze gozer niet gezien

Je vermoordt hem al vroeg in de storyline, en levert je de achievement "Fed The Fish" op. Nadat je Vlad aan de vissen hebt gevoerd door hem in het water de dumpen. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

maar ff over die zelfde kleren vraag en andwoord van hierboven al die gasten waar je missie's voor doet hebben altijd zelfde kleren aan dus
Laten we dat maar houden op de artistieke vrijheid van R*. Ik ben het met je eens dat het niet consequent is, maar daar veranderen wij niets aan. :7

Als je je profiel op RGSC gaat veranderen kan je kiezen uit een aantal avatars. Zo ook avatars die betrekking hebben op GTA IV, als je dan met de muis die avatars aanwijst (zonder aan te klikken) zie je ook de namen van de personages. Een aantal avatars komen van de laadschermen van de PC-versie. Diegene die Manny Escuela moet voorstellen hield ik altijd aan voor Little Jacob. :$

Link to comment
Delen op andere websites

dus het is toch vlad

maar ff over die zelfde kleren vraag en andwoord van hierboven

al die gasten waar je missie's voor doet hebben altijd zelfde kleren aan dus

Op bijna alle artworks hebben de personages wel iets anders aan dan in het spel zelf. Zegt verder niets...

Link to comment
Delen op andere websites

Diegene die Manny Escuela moet voorstellen hield ik altijd aan voor Little Jacob. :$

lol nice hoor XD

maar iedereen toch ff bedankt voor helpen wie dit was (het was dus ome vlad.... dode ome vlad:D)

mischien zijn er nog mensen die nog niet zover zijn in de storyline

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...