Jump to content

weet iemand wie dit is?


ditmar154

Recommended Posts

Misschien is het gewoon een ped ofzo. Want bij GTA: SA had je bij het laden ook plaatjes van mensen, maar daar zaten ook mensen tussen die niet in de storyline voorkwamen.

Neen dat is het niet, het is en blijft gewoon Vlad! Als je naar Rockstar Games Social Club gaat, en je wilt een eigen avatar instellen, dan zal je ook zien dat als je over de avatar van deze persoon gaat er "Vlad Glebov" bij komt te staan. ;)

Hier het bewijs:

avatarvlad.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

dan weet ik het niet wie dat is

maar ik weet zeker dat Vlad het niet is net als de gene hier boven zeggen Vlad heeft grijs haar de man bij de loading plaatje heeft geen glijs haar

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

dan weet ik het niet wie dat is

maar ik weet zeker dat Vlad het niet is net als de gene hier boven zeggen Vlad heeft grijs haar de man bij de loading plaatje heeft geen glijs haar

???

check het bericht boven de jouwe!! :S

Bewerkt: door gtavcsky
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het gewoon een ped ofzo. Want bij GTA: SA had je bij het laden ook plaatjes van mensen, maar daar zaten ook mensen tussen die niet in de storyline voorkwamen.

Neen dat is het niet, het is en blijft gewoon Vlad! Als je naar Rockstar Games Social Club gaat, en je wilt een eigen avatar instellen, dan zal je ook zien dat als je over de avatar van deze persoon gaat er "Vlad Glebov" bij komt te staan. ;)

Hier het bewijs:

avatarvlad.th.jpg

Haha, dan was het vast Vlad in zijn jonge jaren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Volgensmij is dit geen Vlad, maar die Rus waar Niko enkele jaren voor heeft gewerkt, ben naam kwijt :engel:

EDIT: Even de berichten doorgelezen, oke, het is vlad :puh: Maar de foto lijkt op de Rus waar Niko enkele jaren voor heeft gewerkt :Y

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Niko heeft ook een veel smaller gezicht bij zijn artwork, Dimitri wat ander haar.

Dit is Vladje platje:

[Fotocensuur :D]

Speeljongen X (:puh:) heeft ook rimpels en een snor op zn artwork, dus het kan best kloppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...