Gta Bram Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 Hij lijkt niet op Vlad. Vlad heeft een minder breed gezicht, hij is langer en dunner, en hij heeft grijs haar. Reageren
wupie Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 dit is zeker geen vlad want die ziet er anders uit Reageren
Gta Bram Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Misschien is het gewoon een ped ofzo. Want bij GTA: SA had je bij het laden ook plaatjes van mensen, maar daar zaten ook mensen tussen die niet in de storyline voorkwamen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Misschien is het gewoon een ped ofzo. Want bij GTA: SA had je bij het laden ook plaatjes van mensen, maar daar zaten ook mensen tussen die niet in de storyline voorkwamen. Neen dat is het niet, het is en blijft gewoon Vlad! Als je naar Rockstar Games Social Club gaat, en je wilt een eigen avatar instellen, dan zal je ook zien dat als je over de avatar van deze persoon gaat er "Vlad Glebov" bij komt te staan. Hier het bewijs: Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) dan weet ik het niet wie dat is maar ik weet zeker dat Vlad het niet is net als de gene hier boven zeggen Vlad heeft grijs haar de man bij de loading plaatje heeft geen glijs haar Bewerkt: 1 maart 2009 door dennis313 Reageren
gtavcsky Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) dan weet ik het niet wie dat ismaar ik weet zeker dat Vlad het niet is net als de gene hier boven zeggen Vlad heeft grijs haar de man bij de loading plaatje heeft geen glijs haar ??? check het bericht boven de jouwe!! :S Bewerkt: 1 maart 2009 door gtavcsky Reageren
Gta Bram Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 Misschien is het gewoon een ped ofzo. Want bij GTA: SA had je bij het laden ook plaatjes van mensen, maar daar zaten ook mensen tussen die niet in de storyline voorkwamen. Neen dat is het niet, het is en blijft gewoon Vlad! Als je naar Rockstar Games Social Club gaat, en je wilt een eigen avatar instellen, dan zal je ook zien dat als je over de avatar van deze persoon gaat er "Vlad Glebov" bij komt te staan. Hier het bewijs: Haha, dan was het vast Vlad in zijn jonge jaren. Reageren
WhiteBoy_013 Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 klopt het is vlad (kan iemand me helpen met de chain reaction ach./ tro.? hij wil mar niet lukken Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 maart 2009 Rapport Geplaatst: 3 maart 2009 klopt het is vlad(kan iemand me helpen met de chain reaction ach./ tro.? hij wil mar niet lukken Zie WikiGTA. Reageren
Enesss Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Het is Vlad Je moet wel Goed grapies hebben Reageren
TahR78 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Volgensmij is dit geen Vlad, maar die Rus waar Niko enkele jaren voor heeft gewerkt, ben naam kwijt EDIT: Even de berichten doorgelezen, oke, het is vlad Maar de foto lijkt op de Rus waar Niko enkele jaren voor heeft gewerkt Bewerkt: 15 maart 2009 door TahR78 Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 hij lijkt ook wel een beetje of diaz van vice city hihihi niet ? Reageren
Ferre Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Niko heeft ook een veel smaller gezicht bij zijn artwork, Dimitri wat ander haar. Dit is Vladje platje: Reageren
TahR78 Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Niko heeft ook een veel smaller gezicht bij zijn artwork, Dimitri wat ander haar.Dit is Vladje platje: [Fotocensuur ] Speeljongen X () heeft ook rimpels en een snor op zn artwork, dus het kan best kloppen. Reageren
napthys Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Who cares. Bernie lijkt ook totaal niet op zijn artwork. Tis maar waar je wakker van ligt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.