Arjen Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Duo Graphics Bonjour, Gutentag and Welcome in dit topic. Ok, weer een [hopelijk] leuke topic voor designers. Bedoeling: Je spreekt met iemand af om te designen. Iemand maakt een leuk ontwerp van de maximale grootte 400x100. Je vraagt aan die ander of hij dit wil namaken. Hij gaat het dus proberen om zijn ontwerp dus zo goed mogelijk na te maken. Regels [Geen strenge regels!]: - Het programma waar je mee werkt mag je zelf weten, zolang je 'namaker' ook het programma heeft. [Adobe Photoshop CS aanbevolen] - Maximale grootte van een ontwerp is 400x100 - Wat je niet mag gebruiken: Bekijk dit [30.67kB] MET UITZONDERING, TEKST IS WEL BESCHIKBAAR! - Plaatjes van het internet mogen NIET gebruikt worden. - Je mag zelf iemand uitkiezen op het forum die het na wil maken. Niet is verplicht. - Dit topic is alleen voor uitdagende forumleden, niet voor 'rates' te geven. [met uitzondering van de ontwerpers] - Animatie mag, als je tegenstander ermee instemt. - 1 keer per dag uitdagen! Voorbeeld: Jantje in dit geval, een design maakt. Jantje vraagt aan een ander forumlid [willekeurig, Henkie in dit geval] of hij zijn design na wil maken. Nadat Henkie de topic ook heeft gelezen, mag hij hem namaken. Wat doet Henkie? Hij quote Jantje's ontwerp en zet vervolgens de door hem nagemaakte ontwerp neer:* ----------------- Jantje's post: Henkie's post: Jantje's post: Rate: 6/10. Waarom? Je 'Outer Glow' is staat te hoog. :lol: -------------- Hierboven is een voorbeeld [!!]. Door dit topic leuk te maken, kan je beter niet te moeilijke ontwerpen, zodat je tegenstander ook nog kan proberen je ontwerp goed na te maken. Dit topic is voor de fun, niet voor challenge of wie het beste iets kan namaken. Hou je het liefst zo veel mogelijk aan de regels. Als dit te vaak wordt overtreden gaat het topic op slot, wat overigens jammer zou zijn. *Te ingewikkeld? Er zijn nog genoeg hangsloten beschikbaar. Reageren
Sasuke Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik doe wel mee. Wie daagt me uit ? Reageren
Timos Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Ik wil wel samen met iemand Vrijwillegers? Hayate X zal ik anders met jou -_- Edit: Hayate X maak deze maar eens na :rolleyes: Bewerkt: 4 mei 2005 door Timos Reageren
Arjen Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Hayate X maak deze maar eens na :rolleyes: Animatie wordt wel erg moeilijk. Het liefst geen animatie gebruiken. Tenzij Hayate ermee toestemt dat het wel mag. Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik wil ook wel meedoen! Maarja, wie wil mijn ''partner'' zijn? Reageren
Arjen Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik wil ook wel meedoen!Maarja, wie wil mijn ''partner'' zijn? Ik wel.. Design jij maar wat, ik maak het wel na. Photoshop CS hea? Reageren
Sasuke Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Oke hier is de gelijkenis : *Edit MClaw: Zet de quote er even bij zo dat we beter de vergelijking zien. Done.. Bewerkt: 4 mei 2005 door MClaw Reageren
Renne Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Ik wil het ook eens proberen. ( Photoshop 7.0) Wie wil er mij partner zijn en kan goed achtermaken PS: ik zou hem liever eerst maken Bewerkt: 4 mei 2005 door og lock Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Deze heb ik gemaakt! Wel lelijk, maar probeer maar. Edit MClaw: Volgende keer wel 400x100.. Reageren
Arjen Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Deze heb ik gemaakt!Wel lelijk, maar probeer maar. Edit MClaw: Volgende keer wel 400x100.. Dit is wel erg moeilijk. Tenminste.. Ik krijg maar een klein deel goed. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik heb een aantal keren geprobeert maar het lukt me maar niet die zo en belichtings effecten lukken me wel maar dat geel en blauw niet :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ik heb een aantal keren geprobeert maar het lukt me maar niet die zo en belichtings effecten lukken me wel maar dat geel en blauw niet :lol: Lol, ik heb precies hetzelfde probleem. :lol: Gebruik je geen brushes Badman? Reageren
Froop Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik wil ook wel alleen ik heb geen Photoshop spul. En ik begin dat het liefst. Reageren
Timos Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) Was dat nou zo moeilijk :lol: Word: Deze is nog beter: Bewerkt: 4 mei 2005 door Timos Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 rate: 81/100 waarom: hij is heel goed maar badman heeft meer blauw voor de rest is hij manjefiek. :lol: PS: ik had het niet beter gekund Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.