Arjen Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 rate: 81/100waarom: hij is heel goed maar badman heeft meer blauw voor de rest is hij manjefiek. :lol: PS: ik had het niet beter gekund Ermz.. Lees de topic door! Je hoort niet te raten, je hebt niemand om te 'challengen'.. EDIT: Ik heb em ook: Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Nice gedaan mclaw!! Zijn er meer mensen die tegen mekaar willen? Reageren
.Levi. Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Mij lijkt het leuk als iemand deze wilt proberen na te maken. Ik ben ook open voor andere. Succes! Reageren
Arjen Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Mij lijkt het leuk als iemand deze wilt proberen na te maken.Ik ben ook open voor andere. Succes! Dit lijkt mij iets te moeilijk. Probeer zoiets als in het voorbeeld dat ik heb gemaakt. Wel iéts moeilijker, maar niet té moeilijk. Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Misschien heb je ook gelijk hij lijkt wel moeilijker dan hij is majah hier is mijn volgende de gene die hem wilt proberen na te maken succes! Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Ik heb hier ook eentje gemaakt. Prbeer het eens na te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.