Jump to content

videocart?


Alfrinco

Recommended Posts

hallo,

ik heb net even Can You Run It gedaan, en mijn computer was op alles plaatsen goed behavle de videocart op 2 plekken:

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 256 MB , You have - 259 MB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes

Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 2.0

Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 2.0

zou ik dit van internet kunnen downloaden of moet je echt een nieuwe videocart kopen????

alvast bedankt;)

mvg Mark

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee of je dat kan downloaden of iets dergelijks, maar de versie van je Vertex/Pixel Shader maakt volgens mij niet erg veel uit. Kan je eens de naam van je videokaart geven, want daaruit kunnen wij je vertellen of je GTA IV zal kunnen draaien. Ook zou ik graag je processortype weten en je werkgeheugen (hoeveelheid RAM).

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn processor is helemaal niet toppie, als je met een Pentium D 3.0GHz processor een FPS van niet hoger krijgt dan 14, lijkt me het al helemaal niet te doen met die processor.

Oh, sorry ik had het verkeerd gelezen. Ik dacht dat het een Core 2 Duo was, maar ik zat dus verkeerd. Sorry, die computer zal het inderdaad dus niet aankunnen, ookal update je je werkgeheugen en videokaart...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...