jay007 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 ik weet niet hoe je dwayne kan ontmoeten ik zit voor iedereen missies te doen maar ik kan dwayne maar niet ontmoeten dat is echt klote Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Als je Dwayne wilt ontmoeten dan zal je hem moeten laten leven hebben in de missie The Holland Play, maar dat heb je ongetwijfeld gedaan. Daarna zal je na een tijdje een e-mail van hem ontvangen met daarin de vraag om eens uit te gaan. Beantwoord deze e-mail positief, en vanaf dan zal je met hem kunnen daten. Het kan ook zijn dat hij je, na je de mail beantwoord hebt, eerst eens moet opbellen, maar dat zal je dan wel zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 belt/sms't dwanye je zelf ook niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 belt/sms't dwanye je zelf ook niet? Zo niet, zou dit niet een heel vreemd probleem zijn. Ik heb GTA IV al 100% uitgespeeld, heb Dwayne laten leven, en de mail positief beantwoord en hij heeft mij nog nooit gebeld waardoor ik hem ook nooit kan vragen om iets te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PimTerror Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 belt/sms't dwanye je zelf ook niet? Zo niet, zou dit niet een heel vreemd probleem zijn. Ik heb GTA IV al 100% uitgespeeld, heb Dwayne laten leven, en de mail positief beantwoord en hij heeft mij nog nooit gebeld waardoor ik hem ook nooit kan vragen om iets te doen. Ik heb gegoogled en ik heb ontdekt dat meer mensen dit probleem hebben... Ik heb alleen geen oplossing gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.