reflax Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 heey, ik zit nu bij de missie revenge, ik meot een keuzen maken. de job doen en weer met dimitri werken of hem vermoorden, wat is het beste keus ? hem vermoorden toch ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Zoals je hier kon zien op WikiGTA, is de beste keuze inderdaad Revenge, omdat je dan enkel Kate zal verliezen (ze gaat dood). Als je Deal doet verlies je Kate's respect (en dus kan je ook niet meer met haar daten) én dan zal Roman doodgaan, waardoor je een vriend/familielid verliest en je z'n special ability (taxi's) niet meer kunt gebruiken. Met een bug is het wel mogelijk om nog met Kate te daten, nadat je de storyline hebt uigespeeld, maar dat is iets helemaal anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 kheb hem vermoord, ik moet nu wa chten op een telefoontje, maar krijg niks, zit op 60,10 % Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
reflax Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 heb hem uitgespeeld, slotje ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.