Jump to content

little jacob eerst missie vervoer pakettjes

gassen123

Recommended Posts

hallo

ik zit vast op de eerst missie waar je moet pakketjes verzenden via auto's nu ik rij naarv daar maar ik zie niets van aanmerkpunt of een teken dan ben ik te laat en bel niko jacob op een jacob antwoord met een lang gezicht+respect weg :duh: nu ik doe dit aleen maar voor de achievement en voor de wapens

bedankt

Bewerkt: door gassen123
Delen op andere websites

Zou je ons willen zeggen naar waar je moet rijden met de auto, dan zouden we je kunnen helpen. Hier vind je ook beschrijvingen van alle plekken waarnaar je zal moeten rijden. Dus je kan daar ook eens kijken, en misschien heb je de oplossing van je probleem gevonden.

Delen op andere websites

hallo

ik zit vast op de eerst missie waar je moet pakketjes verzenden via auto's nu ik rij naarv daar maar ik zie niets van aanmerkpunt of een teken dan ben ik te laat en bel niko jacob op een jacob antwoord met een lang gezicht+respect weg :duh: nu ik doe dit aleen maar voor de achievement en voor de wapens

bedankt

Rij je naar het teken toe en dan is daar niks te zien?

Hij zit onder je in een tunnel

Igi0n

Delen op andere websites

hallo

bedankt

Igi0n

hey het is opgelost en op het laatse krijg je een mooie huntly sport whooooo ^_^ zal hem direct in mijn garage zetten

bedankt jongens

Delen op andere websites

hallo

bedankt

Igi0n

hey het is opgelost en op het laatse krijg je een mooie huntly sport whooooo ^_^ zal hem direct in mijn garage zetten

bedankt jongens

waar zijn je garages eigenlijk? heb wel een aantal safehouses in bohan algonquin en alderney..

Delen op andere websites

waar zijn je garages eigenlijk? heb wel een aantal safehouses in bohan algonquin en alderney..

In GTA IV heb je niet meer de garages bij je safe houses zoals je dat bij de vorige GTA's had. In GTA IV heb je gele parkeervakken voor je safe houses waar je je voertuigen (max. 2!) kan inzetten, binnen de gele strepen.

Delen op andere websites

In GTA IV heb je niet meer de garages bij je safe houses zoals je dat bij de vorige GTA's had. In GTA IV heb je gele parkeervakken voor je safe houses waar je je voertuigen (max. 2!) kan inzetten, binnen de gele strepen.

sorry kon effen niet op het woord komen toch bedankt

(heb nu toch een leuke swat van voor mijn deur staan)

Bewerkt: door gassen123
Delen op andere websites

hoeft niet persee binnen de gele strepen heb hem er zo scheef als wat in gezet (een ambulance) en en hij staat er nog steeds

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...