gassen123 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) hallo ik zit vast op de eerst missie waar je moet pakketjes verzenden via auto's nu ik rij naarv daar maar ik zie niets van aanmerkpunt of een teken dan ben ik te laat en bel niko jacob op een jacob antwoord met een lang gezicht+respect weg nu ik doe dit aleen maar voor de achievement en voor de wapens bedankt Bewerkt: 23 februari 2009 door gassen123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Zou je ons willen zeggen naar waar je moet rijden met de auto, dan zouden we je kunnen helpen. Hier vind je ook beschrijvingen van alle plekken waarnaar je zal moeten rijden. Dus je kan daar ook eens kijken, en misschien heb je de oplossing van je probleem gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 halloik zit vast op de eerst missie waar je moet pakketjes verzenden via auto's nu ik rij naarv daar maar ik zie niets van aanmerkpunt of een teken dan ben ik te laat en bel niko jacob op een jacob antwoord met een lang gezicht+respect weg nu ik doe dit aleen maar voor de achievement en voor de wapens bedankt Rij je naar het teken toe en dan is daar niks te zien? Hij zit onder je in een tunnel Igi0n Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gassen123 Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 halloik zit vast op de eerst missie waar je moet pakketjes verzenden via auto's nu ik rij naarv daar maar ik zie niets van aanmerkpunt of een teken dan ben ik te laat en bel niko jacob op een jacob antwoord met een lang gezicht+respect weg nu ik doe dit aleen maar voor de achievement en voor de wapens bedankt Rij je naar het teken toe en dan is daar niks te zien? Hij zit onder je in een tunnel Igi0n hey het is opgelost en op het laatse krijg je een mooie huntly sport whooooo zal hem direct in mijn garage zettenbedankt jongens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieske10 Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 halloik zit vast op de eerst missie waar je moet pakketjes verzenden via auto's nu ik rij naarv daar maar ik zie niets van aanmerkpunt of een teken dan ben ik te laat en bel niko jacob op een jacob antwoord met een lang gezicht+respect weg nu ik doe dit aleen maar voor de achievement en voor de wapens bedankt Rij je naar het teken toe en dan is daar niks te zien? Hij zit onder je in een tunnel Igi0n hey het is opgelost en op het laatse krijg je een mooie huntly sport whooooo zal hem direct in mijn garage zettenbedankt jongens waar zijn je garages eigenlijk? heb wel een aantal safehouses in bohan algonquin en alderney.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 waar zijn je garages eigenlijk? heb wel een aantal safehouses in bohan algonquin en alderney.. In GTA IV heb je niet meer de garages bij je safe houses zoals je dat bij de vorige GTA's had. In GTA IV heb je gele parkeervakken voor je safe houses waar je je voertuigen (max. 2!) kan inzetten, binnen de gele strepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gassen123 Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) waar zijn je garages eigenlijk? heb wel een aantal safehouses in bohan algonquin en alderney.. In GTA IV heb je niet meer de garages bij je safe houses zoals je dat bij de vorige GTA's had. In GTA IV heb je gele parkeervakken voor je safe houses waar je je voertuigen (max. 2!) kan inzetten, binnen de gele strepen. sorry kon effen niet op het woord komen toch bedankt (heb nu toch een leuke swat van voor mijn deur staan) Bewerkt: 25 februari 2009 door gassen123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2009 waar zijn je garages eigenlijk? heb wel een aantal safehouses in bohan algonquin en alderney.. In GTA IV heb je niet meer de garages bij je safe houses zoals je dat bij de vorige GTA's had. In GTA IV heb je gele parkeervakken voor je safe houses waar je je voertuigen (max. 2!) kan inzetten, binnen de gele strepen. hoeft niet persee binnen de gele strepen heb hem er zo scheef als wat in gezet (een ambulance) en en hij staat er nog steeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.