Jump to content

thomas1010 Vs GTA Haas

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie heeft zin in een batlle

onderwerp:Freestyle

Soort design:Sig

Size design:binnen de normen

Render:ja

Animatie:nee

Premade:nee

Zo snel mogelijk:

Opmerking:jij moet een beginner zijn

Geplaatst:

En hier is de mijne

4r45ua.jpg

Succes ik ga een moderator pmen om de einddatum te kiezen en de topictitel te veranderen.

Geplaatst:

Ik stem op GT.Haas

Waarom: Omdat die van hem beter gevuld is en ook mooie effecten bevat. Bij Thomas is de C4D nog te overduidelijk aanwezig waardoor het lelijker word en ook vager. Ook had de render wel iets groter gemogen. Haas heeft het nadeel dat de achtergrond niet echt pas bij de render. De kopie van de render maakt het op zich ook niet veel mooier. Maar toch ga ik voor Haas :D

Geplaatst: (bewerkt)

GTA Haas: 3 Stem(men)

thomas1010: 0 Stem(men)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Wel moeilijk om een keuzen te maken,, maar ik ga toch voor GTA Haas, zijn sig is niet te druk maar heeft wel een uitstraling met de licht effecten, ook past de render meer bij de achtergrond. Die van thomas1010 is ook nice alleen wat onoverzichtelijk en erg donker...

Geplaatst:

Ik stem op GTA Haas, want zijn sig ziet er veel rustiger overzichtelijker uit dan die van thomas1010. GTA Haas heeft een goede background met mooie rendereffecten.

Geplaatst:

Dankzij deze overwinning verdient GTA Haas een punt, waarmee hij zijn opwachting maakt in de ranking. Thomas1010 is nog niet in diezelfde ranking opgenomen, dus voor hem veranderd er niets.

GTA Haas: +1

Thomas1010: -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...