RobbieB Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 The Pink Panther 2 Land: Verenigde Staten (2009) | Kinderen toegelaten Première: 18 Februari 2009 | Duur: 92 minuten -------------------------------------------------------------------------------- Regie: Harald Zwart Met: Steve Martin, John Cleese, Emma Bunton, Jean Reno Genre: Komedie Official Website FilmFragment Reageren
chopperboy Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Wat ik erover heb gelezen is het echt een heeeel slechte film... Reageren
RobbieB Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Wat ik erover heb gelezen is het echt een heeeel slechte film... Ieder zijn eigen mening. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik verwacht dat flopfilm is. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 RobbieB, weer zo'n nutteloze topic... Stel nou eens, als iedereen topics begint te maken, elke keer als er een nieuwe film verschijnt. Dan zou het hier wel 1 grote nutteloze boel worden... Reageren
RobbieB Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik heb hem gisteren gezien in de bioscoop, grappig,... Er zat een beetje vanalles in: actie, komedie (het meest vanal). Ik raad de film aan aan: - Mensen die graag lachen - Mensen die graag naar een ontspannende film gaan. De film duurt slechts 92 minuten dus, niet te lang. De film krijgt 8/10 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Ik heb hem ook gezien. Ik vind dat te overacteren. Happy end. Flauwe grappig behalve die pausscene want die scene is edcht grappig maar rest niet echt. Originele film met Peter Sellers is beter. 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.